Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
*** Ülkemde 27 siyasi parti mevcutken 1 tek partinin Anayasa yapmaya kalkışmasına HAYIR. *** Ülkemde Üniversite hocası, gazeteci, asker, savcılar, Harb Okulu öğrencileri, ihtilalcilikle suçlanıp Ergeneko- n uydurmasıyla Silivride iki yıldır tutuklu olduğu için Hukuk adına Hukuksuzluk yapanlara HAYIR. *** Her gün uydurma gündemlerle ülkeyi idare ediyoruz diye idare-i maslahat yapan zihniyete HAYIR. *** Her gün yeni bir gündem yaratıp ortalığı karıştıran yandaş basına alkış tutan zihniyete HAYIR. *** Özel Savcının Yasal Savcıyı tevkif ettiği bir düzeni yara- tan sonra da olaylara alkış tutan zihniyete HAYIR. *** Ülkenin en üst, en saygın Hukuk yorumcusu, karar organı olan Anayasa Mahkemesini, aylardır, yıllardır açıktan eleştirmekten çekinmeyen zihniyete HAYIR. *** Kış ortasında Ağrı'da, Van'da, Tunceli'de, Bingöl'de buzdolabı dağıtan zihniyete HAYIR. *** Tarafsız olması gerekirken -her hafta- bir Valisini Başbakan gibi konuşturan zihniyete HAYIR. *** Enflasyon artışı hâlâ % 10'larda demir atmışken emek- liye % 1,76 yı reva gören zihniyete HAYIR. *** Depremde yıkılan köylerin halkına, selin alıp götürdü- ğü canına, malına ağlayan yurttaşlarına Kader diyen zihniyete HAYIR. *** Japonya'da 22 dolar milyarderi varken benim ülkem- de 28 dolar milyarderi olmasına hiç bir iktidar milletvekilinin çıkıp da Nereye gidiyoruz? Hani Sosyal Adalet kardeşim? diye ortaya çıkma yürekliliği göste- rememesine HAYIR. *** İşsizliğin % 14 gibi Cumhuriyet tarihinde görülmemiş bir düzeye çıkmasına karşın Başbakanımızın ' Her kuruluş, her şirket 1 işçi alsın, sorun çözülür. ' gibi köklü önlemler üretmesine (!) HAYIR.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |