..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Çocuk > şule akdeniz




10 Mayıs 2010
Beş Çocuğun Esrarengiz Macerası  
şule akdeniz
O gün okul çıkışında buluşup, olay hakkında konuşacaktık. Okula gittiğimde her zamanki gibi o gıcık müdürümüzü görecektik. Eski müdürümüz olsaydı… Şimdi bize iyi davranırdı. Bunu söyleyen Aylin idi. Emre: Bence bu müdürde bir tuhaflık var.


:AFIG:
Beş Çocuğun Esrarengiz Macerası



O gün okul çıkışında buluşup, olay hakkında konuşacaktık. Okula gittiğimde her zamanki gibi o gıcık müdürümüzü görecektik. Eski müdürümüz olsaydı… Şimdi bize iyi davranırdı. Bunu söyleyen Aylin idi. Emre: Bence bu müdürde bir tuhaflık var. Her telefonla konuştuğunda bize kızarak ne bakıyorsunuz diyor. Onu bir gün telefonda konuşmasını dinleyelim. Cansu: Tamam bizim evde buluşup olay hakkında konuşalım. Arkadaşlar peki Can ve Berk nerede gören var mı? Okula da gelmediler kesin hasta olmuşlardır. Onlara haber veririz.Neyse hadi bizim eve gidelim.Cansu’nun evine geldiklerinde hemen Can ve Berk’i aramışlardı ve koşarak Cansu’nun evine gelmişlerdi.Berk: bir şey kaçırmadık deme.Aylin bizde yeni geldik.Evet şimdi ne yapıyoruz?Okulumuzdaki müdürde kesinlikle bir şey var.Öncelikle onu bir ara boş derste telefonla konuşurken dinleyeceğiz duruma göre tabi müdürde gerçekten bir şey varsa takip edeceğiz aksine iyi ise takip etmeyeceğiz.Şimdi her şeyi anladık mı?Aylin:Peki ama müdürü hepimiz mi takip edeceğiz yoksa içimizden biri mi?Emre:Bence içimizden biri olsun çünkü öbür türlü karmaşıklık olur ve hepimizin bir görevi olsun.Tamam o zaman yarın boş dersimizde müdürü telefonla yakalamamız gerek ve bir şey varsa dediğim gibi yapıcağız tamam mı? Şimdi toplantı sona ermiştir.Herkes evine geri dönüyordu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın çocuk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acı Hayat
Macera Adası
Sirk Geliyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kar Neden Beyazdır? [Bilimsel]


şule akdeniz kimdir?

Balıkesir doğumluyum. İlk okul öğrencisiyim. Hikaye yazmaktan büyük bir zevk alıyorum


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © şule akdeniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.