Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Yüzünü buruşturma, geçecek! Her kalp kendine yeni bir eş kalp bulmak için yollara düşecek, yola düşmese de oturup bir köşede beklese de , diğer bir kalp tarafından bulunacak,sonsuza kadar seni sevmeyeceğim korkma...Suçlu da durma! Bu yalnız benim seçimim; sevme seçimim, karşılaştığım ne olursa olsun direnme biçimim,ben seni beni sev diye sevmedim hiç.Hiç karşılık beklemedim sevgilerden,dostluklardan...Ben ve dostlarım böyle bir dünyadan geldik, hangi kayıp gezegendi bilmem, buluştuk bu yüzden özel ve önemliydiler,öyle kaldılar... Farklı olmak acı çekmeyi getirecekti,bu çağda yana yakıla sevmek de... Ben de diğerlerinden biri olabilirdim, güzeldim, ilgi çekiyordum, çabuk unutabilir; yeniden başlayabilirdim. Oysa seçmedim bu yolu, bana göre değildi, ben masalsı sevdalar düşledim, yanlıştı; ama hiç küçük değildi sevgilerim bu yüzden daha önemliydi az sevmelerden, günlük ilişkilerden, yirmi birinci yüzyılda sırıtıyordum belki ama böyleydim... Yüzünü buruşturma, üzgünde durma! Korkma da seni sonsuza kadar sevmeyeceğim... Aslında sen de değilsin sevdiğim, masalsı sevdalar, herkesin içinde böyle bir sevdası olmuştur da, unutmuştur ya da an gelir çok az an da hatırlanır nasıl aşık olup, neler yaptığımız, eğer şanslıysanız eski dostlar duruyorsa yanınız da, sevdanızın gizli şahitleri olarak gülümserler size, yalnız iki dost göz ya da birbirini çok iyi tanıyan iki insan bakışlarıyla da konuşur, bilirsiniz. Böyle bir dostunuz, sevgiliniz, eşiniz ya da sebebini bilmediğiniz halde kendinizi yakın hissedip de sözcüksüz anlaştığınız birisi olmuştur.En azından tek bir kişi... Artık geç bunları,ben geçtim, acı çekmeyi de sevmeyi bildiğim kadar yaşayabilirim, sevdaları büyük olanların acıları da büyük olur, üzgün durma suçluda, eğer geçmişte suçların varsa da hepsini unuttum, geçtim ben senden o yüzden yeniden başlamayacağımdan hataların da önemsiz.! Anlatmak zor bunları, anlamayacağından korkum, hala seni sevdiğimi düşüneceğinden, korkma sonsuza kadar sürmeyecek, hiç artmadı yıllardır, hep azaldı, bitti! Korkma, seni artık sevmiyorum....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.Yeliz Gül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |