..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > A.Yeliz Gül




15 Mayıs 2002
Yaşama Kanat Çırpın...!  
A.Yeliz Gül
Hadi bugün sevdiğiniz birinin sesini duyun ne kadar çok işiniz varsa da,bazı şeyler beklesin bırakın...Hadi bugün yaşama kanat çırpın. Ve sakın ola yaşama kazık çakmış gibi yaşamayın...


:BFCB:
Bugün herşeyi bir kenara bırakın,biliyorum sorumluluklarınız var,işiniz,yapmanız gerekenler,ama biraz olsun soluklanamaz mıyız?Hiç değilse arada bir gün,avarelik yapamaz mıyız,hiç yataktan çıkmadan tembel tembel oturamaz mıyız,yada bütün gün sadece bir şeyler yazarak ve ya çizerek,veya şarkı söyleyerek geçiremez miyiz,kendinizi nasıl ifade edebiliyorsanız o biçimde...Bugün değilse, yarın yapın ve ya hafta sonuna erteleyin ama sakın ola dünyaya kazık çakmış gibi yaşamaya devam etmeyin...

Dostlarınızı arayın,ne zamandır aramadıklarınızı, onlarda sizi aramıyor olabilir ama siz başlayın ya da başladığınız halde devam etmediler ise vazgeçmeyin,birilerini hatırlayın, kendiniz için yapın bunu, eski bir dostun sesini duymak için, hiç çıkarsız karşılıksız yapın,dostluklar ancak böyle büyür, emek vermeden bir şeye güzeleşir mi dersiniz. Hayır! Biraz daha çaba lazım, nasıl yanlızsınız.Gittikçe biyüyor yanlızlığımız, yanımızda birileri var ama ne kadar gerçek, hani en mutsuz anınızda saat kaç olursa olsun arayabiliyor musunuz, ya da en çok mutlu olduğunuz an.Sevgi fedakarlık ister, vefa ister,veriyor musunuz,yoksa sizde hep karşıdakilerden mi bekliyorsunuz.?Öyleyse,önce karşılık beklemekten vazgeçin.Bırakın veren hep siz olun ,onun için değil kendiniz için yapın bunu, boşuna yaşamamış olmak adına...

Bir kere salya sümük aşık olun,yapmıyacağınız türlü şeyleri yapın onun için, sürünün, ağlayın, sonra sevin birini daha sakin bir limanda gidin, daha zor unutun,bir kere gerçek bir dost bulun, ne olursa olsun yanında olacağınız ve yanınızda olacağı, ara sıra şarkı söyleyin, çok kötü de olsa bir şiir yazın, kimseyi kırmayın hangi şartta olursa olsun, mutlaka tatil yapın, arasıra birilerine küçük hediyeler alın, özel günlerin haricinde ,sadece içinizden geldiği için...

Sevdiğiniz zaman mutlka söyleyin, geç kalmadan! Lütfen geç kalmayın yaşamaya...!Bir saniye daha fazla verilmeyecek ölürken o zaman bırakın,hırslarınızı,bazı şeyleri feda etmeyin, çocuğunuzla geçireceğiniz zamanı, daha çok çalışarak geçirmek gibi, asla önemli günleri atlamayın, asla geç kalmayın, asla ertelemeyin.

Yaşam,sadece içine renkler koydukça güzelleşecek ve o renkleri bulacak olan sadece bizleriz. Herşey sizin elinizde isterse soluk bir resim yapacaksınız, isterseniz rengarenk, hangimiz siyah beyaz bir resim çıksın ister ki, büyük şeylerde aramayın mutluluğu, farkedin sahip olduklarınızı, farkettirin çevrenizdekilere önemli olduklarını,arasıra avarelik edin, bahara aldanın ,kışa sevdalanın, sonbaharda hışırdayan sarı yaprakların üzerinde yürüyün, yazın birinin elinden tutup kendinizi iskeleden aşağı bırakın; suya, güvenin birilerine, inanın...Asla geç kalmayın,asla ertelemeyin ve asla unutmayın ki sahip olduklarınıza sahip olamayan insanlar var...!

Hadi bugün sevdiğiniz birinin sesini duyun ne kadar çok işiniz varsa da,bazı şeyler beklesin bırakın...

Hadi bugün yaşama kanat çırpın. Ve sakın ola yaşama kazık çakmış gibi yaşamayın...

A.Yeliz Gül
15.05.2002/Çarşamba.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: tebrikler
Gönderen: Abdurrahman ERHAN / Denizli
11 Ağustos 2003
Yaşama kanat çırpmalıyız haklısın ama yaşam dostlarla güzel sizlerle güzel Dostlar yoksa sizler yoksanız yaşama kanat çırpmak ne ifade ederki?hem de kolay mı sanki her yiğidin harcımı Eline sağlık yüreğine sağlık ...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Korkma,seni sonsuza kadar sevmiyeceğim!
En Kısa Zamanda Güneşimi Bulmaya Gitmeli...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçim Acıyor...!
Beni Sevsen Olmaz mı?
İzin Vermiyorsun!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Küslük [Şiir]
Işık [Şiir]
Hayat Bize,sevgi Ver! [Şiir]
Aldandığım Sen..! [Şiir]
Yenildim... [Şiir]
Kaç Kez, [Şiir]
Canım Acıyor! [Şiir]
Sen Döktün Çiçeklerimi Caddelere! [Şiir]
İster Sev ,İster Sevme... [Şiir]
Üzgünüm...! [Şiir]


A.Yeliz Gül kimdir?

Yazmak hiç vazgeçemediğim şey!


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © A.Yeliz Gül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.