Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Ancak,pilav donenin kasıgı kırılsın misali sn.BASBAKAN birde sanatcıları etrafında toplayarak acılıma destek olmalarını istedi ve bu toplantılarada devam edecek... İsin ilginc yanı sinema sanatcıları ile yaptıgı kahvaltıda sn.BASBAKAN YILMAZ GÜNEY den soz etti ve ekledi,eger YILMAZ GÜNEY in dedikleri yapılsa idi bugunleri yasamazadık diye belirrti; iyide sn.BASBAKAN zatialiniz o gunlerde yasaklı YILMAZ GÜNEY filmleri ve kitapları ile diger sanatcılara uygulanan sansurun kalkması icin ne yaptınız emek sarf ettinizmi caba gosterdinizmi,maalesef hayır,kısacası siyasi iktidar bu istende maglup ayrıldı, ancak onumuzdeki pazar gunu oynanacak olan ALİSAMİYEN DEKİ DERBİDE bu acılım gerceklesebilir,GALATASARAY-FENERBAHCE macında her iki takımın taraftarları acılım nasıl olabilir bunu birlikte tüm ulusa gosterebilirler,bu fırsat ellerinde, malumunuz Galatasaray Kulubunu nun efsane baskanı sn.OZHAN CANAYDIN vefat etti,merhum CANAYDIN malum en buyuk istegiİ ALİ SAMİ YEN STADIN DA oynanacak olab bir GALATASARAY-FENERBAHCE macında SARI-KIRMIZILI taraftarların rakip FENERBAHCE takımı sahaya cıkar iken,onları alkıslamaları en buyuk dilegidir,zira merhum CANAYDIN cok vcentilmen bir spor adamı idi SARACOGLUNDA oynanan macta nasıl centilmen oldugunu gostermisti,bu hareketten dolayı kendi taraftarlarınca protesto edilmisti, şimdi SARI-KIRMIZILI taraftarların onunde bir fırsat var BASKANLARININ bu istegini bir vasiyet olarak kabul edip,FENERBAHCE sahaya cıkarken rakibi alkıslamalarıdır, tabi ki gorev sadece Galatasaray tarftarlarına dusmuyor,aynı sekilde FENERBAHCE taraftarlarıda buna karsılık vermelidir,hatta sahaya GALATASRAY A BASA SAGLIGI DİLİYORUZ VEDE CENTİLMEN BASKAN SENİ HİC UNUNTMAYACAGIZ pankartını assınlar, haydi degerli taraftarlar gosterin kendinizi o gece orada KÜRT-CERKEZ-LAZ-BOSNAK,ALEVİ- SÜNNİ-HİRSTİYAN-TRAKYALISI kısacası her kesimden vatandaslar olacak acılım iste boyle yapılır bizi kimse bolemez deyin ve bunu cumle aleme gosterin bu hicde zor bir sey degil... size bir ornek vererek yazıma son vermek istiyorum,Merhum METİN OKTAY INjübile macında FENER-G.SARAY oynadı,bu macın son 15 dakikasında METİN OKTAY FENERBAHCE ,CAN BARTU DA GALATASRAY formasını giydiler vede mucadeleye oyle devam ettiler,onlar bunu becerdiler,cunku bu iki forma da kutsaldır,bu ornekle hareket ederek pazar gunu sproseverler bunu basracaklardır buna yurekten inanıyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mustafa deliorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |