|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
21 Mart 2010
Virgül ve Nokta Arasındaki Fark
Nihal AKKUŞ
Virgül ve Nokta Arasındaki Fark... |
|
Hayata virgüllerle devam etmek,virgül arasında olanları kategorize etmek ve benzeştirmek demektir.Arada nokta koymak ve yeni bir paragrafa başlamak,yeni bir konuyu başlatmak için şarttır.Hatta bazen kitabı tamamen bitirip yeni bir kitap yazmak en iyisidir.Ancak diğer kitabı kafanızda tamamen bitirdiğinizden emin olmalısınız.Çünkü bir sonraki kitap yeni ve farklı bir kitap yerine önceki kitabın bir devamı olacaktır...Ve siz sürekli o ilk hikayeyi tekrarlamaya ve yazmaya devam edersiniz.Ve hiçbir zaman büyük bir romanınız olmaz,eski hikaye kitaplarınızla yetinirsiniz...
:: Teşekkür |
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
|
22 Mart 2010 |
|
| Nedense ben hep üç noktayı tercih ediyorum.Saygılarımla... |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Gazete ve internet sitelerinde köşe yazıları yayınlanmış amatör bir yazar
|
|
|