..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > Ayfer Bayraktar




11 Mart 2010
Çocukluğumuz...  
Ayfer Bayraktar
Çocukluğum,çocukluğumuz.... Hayatı aşağıdan yukarıya seyrettiğimiz yıllar.. Keşke insanlar hep çocuk kalsalar


:AFHE:
ÇOCUKLUĞUM,ÇOCUKLUĞUMUZ..

O zaman yaşam;bazen parlak jelatinli bir şeker,bazen gökyüzündeki özgür bir uçurtma,bazen de annelerimizi kucakladığımız anın sıcaklığından ibaretti yalnızca..

Bir eli tutmak,bir kucağın sıcaklığını duymak,uykuya dalarken şefkatli bir eli sıkmak ihtiyacıydı duyduğumuz..

Bazen bir çikolata, bazen bir külah dondurma için dakikalarca dil döküp, zafere ulaştığımızda gözlerimizin parladığı yıllardı..

İlk cümlelerimizi kurduğumuzda anlaşılamamanın kızgınlığıydı hırçınlığımız..Fark edilmek istenmemizdi..Bundandı duvarları bile bazen rengarenk boyadığımız..

Annenin mutfağa ,babanın gazeteye dalmasıydı çoğu zaman bizi huysuzlaştıran ve belki de en sevdiğimiz oyuncağı bile kırdıran...

Oysaki sıcak bir kucaktı en fazla umulan..

Çocukluğum ,çocukluğumuz..

Hayatı aşağıdan yukarıya seyrettiğimiz yıllardı..

Büyükler konuşurken sözüne karışılmayan,bir topun peşinde koşmaktan yorulunmayan,sarı saçlı bebeğin uyutulmasından keyif aldığımız yıllardı..

Bayramlar; elleri öpmeye yarıştığımız,elimize konan bir şeker,bir mendil ve harçlıktan ibaret sandığımız, bayramlıklarımızı seyre daldığımız anlardı...

Salıncakta sallanabilmenin,çevrilen bir ipte arkadaşından çok atlayabilmenin,bir uçurtmanın uçmasında egemenlik kurabilmenin zevkini yaşadığımız yıllardı..
İlk okulum, ilk öğretmenim, ilk önlüğüm, beyaz yakam, beyaz kurdelem, ilk kitabım, ilk aşkım, bir simidi paylaştığım ilk sıra arkadaşım.... İlk şiirimi okurken yarıda kaldığım, ağladığımmm... Alınan bir kalemle mutluluğu yakaladığım, Unutmaya kıyamadığım, keyifli bir tebessümle hatırladığım yıllar...

Çocukluğum,çocukluğumuz....

Hayatı aşağıdan yukarıya seyrettiğimiz yıllar..

Keşke insanlar hep çocuk kalsalar..

Sevgiyle

Ayfer Bayraktar-2006



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Ayfer Bayraktar kimdir?

eskiden yeterdim kendime ,artardım bile. . şimdi ne yapsam nafile ve kim demiş can eskimez diye ,bu can tedirgin tende. . can da eskimiş ben de . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet,Murathan Mungan,Can Dündar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayfer Bayraktar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.