Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Gecenin karanlığına tutunan yüreğimde, en bedbaht anlardaki ölümcül ruhumu; Yüreğinin aydınlığında dirilten sen.. Yüzümdeki kederlerden birikmiş cizgilerin telaşındayken, korkularımıda gideren sen. Mecalsiz anlarımda, sevgisinle en uzak yerlerden bile güç yollamasını bilen sen. Umutlarımın.. umutsuzluklarımın, bir gülüşünde can bulduğu; yine sen. En zifiri, karanlık dipsiz kuyulardan, el uzatıp aydınlıga ceken.. Yine en olmadık anlarda ihtiyaç duyduğumda; iki eli kanda da olsa koşup gelen sen.. Ve şu; herşeyin yapmacık olduğu dünyada; Yüreğime, birgün acaba sensizde mi, kalacağım korkulari yaşatmayan. Dipsiz kuyulardan cikardığın gibi; Dipsiz uçurumlara bile benimle yürüme cesareti göstermekten korkmayacak olan yine sen.. Sen beni; tüm iç çıplaklığımla bilirsin.. Kahkahalarımda.. gözyaşlarımda.. Zorluklarımda.. acılarımda.. Canhıraş telaşlarımda; hep hazirdir degil mi; o kocaman sınırsız sevgi dolu yüreğin!.. Bilirim seni, ben tökezlesem.. sen düşersin.. Ben yaralansam.. sen kanarsın. Bilirim ki ayaklarının seni taşıyamaz olduğun yerlerden bile; soluksuz düşe kalka dizlerinle, ellerinle gelirsin.. Diye, dillenirken ben.. Düşlerim, korkularım, sevinçlerim.. dillerim sözlerim, hep sende salınıp dururken.. Uyandım mı? Sahi, sen hep 'Düş,'müydün?! Duslerimde yarattigim bir 'Dost' düş'müydün? Gerçekliğime uyandim diye.. Düşme.. Düşlerimden de düşme!.. Sen benim en gerçek Düşüm(müş)sün!.. Düşlerimde yaşattığım, olmayan dostum(muş)sun.. Herşeyin yalan olduğu gerçeklerden; daha gerçek 'Düş,' dostum.. Duy beni.. Düşlerimden düşme.. Sen yoksan, buz keser yüregim.. Yüreğim buz keser.. Buz.. Donarım!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © emine bulut , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |