Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Yedisinde ve sonrasında Hepsi birer tutku, ölümüne! Ne saçmalık! Geç kalınmış bir farkındalık. Sevgi ölümsüzdür Peki ya ben? Yalnızlığını unutmaktır, Yalnızlığa ihanettir sevmek. Sadece acı veren tutkular Ve haz alınan birliktelikler Islak mutlu dokunuşlar. Vefa, sadakat Savsata! Sezgilerim bilincimle çelişir Bilincim tepkelerimle Gene dalgın, gene ürkek Başlıbaşına görüntü karmaşası İlke dönsem, Az bilinç çok duygu. Mutlu olmak için yeniden dönüşüm Sonrasızca. Gene suskun, gene ürkek Örtülü duyarlılığım Bilgiye bağımlılığım Her haliyle çelişki Çetrefil hislerim beni zorlar Durmadan değişirim Ama hep aynı yolu görürüm İsterim hep yorulmadan yürümek Sonunu bilmem Zira hep özlerim Bu arzum saflıktan İşte şimdi gülerim aşka Durum daha da açıktır şimdi Dumandan görülemeyen her nesne Seçilir artık bir bir Şehvet galip gelirken üzgün Bütün terslik burada Bir hainlik daha Mazi kokuyor nicedir “Benlik” çökmüş “Benlik” çürüyor Acı bitecek Nicedir arzulanır Bekle! Bir el uzanacak Bir gülümseyiş belirecek güneşle Güneşle doğacak tutkun “Tutkun yıkacak benliğini” Benlik yıkıktı, yıkılmağa mahkumdu Mahkumdu bilincin karanlığa, Hiç’e “Hiç”e vardım diye fısılda ve fısılda. Fısıldaki ürkmeyesin kendinden Kendinden geçtin miydi! Gene buğulu gözler, Toprağa gömülü Maviye özlem bundan olsa! Yine ölü gözler.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yusuf hatay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |