..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > ş. gül özdemir




15 Ağustos 2002
Bir Telefon Ardından  
rüzgar gibi savurdu zaman...

ş. gül özdemir


“Sen” deyince, akan sular dururdu... Gökten yıldızlar düşerdi avuçlarıma ...Omzunda paylaşırdım birkaç damla göz yaşımı...


:BBCA:
........

Rüzgar gibi savurdu zaman,
Sarı, kuru yapraklar gibi dağıldık...

“Sen” deyince, akan sular dururdu... Gökten yıldızlar düşerdi avuçlarıma ...Omzunda paylaşırdım birkaç damla göz yaşımı... Sırdaşım olurdu gözlerin, sessizliğin girdabım olurdu. Seninleyken güzeldi kurulan hayaller. Sıralara karaladığımız birkaç satır, seninleyken anlamlıydı....Dostumdun!...Dostumsun...
Bir ara yine demiştim, zaman yıpratıyor güzellikleri diye... Senmişsin, bir başkasıymış fark etmiyor... Acımadan solduruyor sevgileri... Gözden mi ıraksın, o zaman eyvah!.. Gönül görmediğini unutuyormuş... Onca dostlukları hep böyle kurutuyormuş.
Ben yazmayı severim bilirsin... Nicedir hasretini anarım satırlarımda. Benim üstüme kaç dost edindin sorarım. Kimse anlamaz. Zarfa uzanır da, adresini yazamaz kalemim.
Ne çok şeyi paylaşırdık seninle...
Sıramızı, sırlarımızı, hayallerimizi... Sen yoksan, o sırada tek başına oturmanın, sen yoksan yangın merdiveninden usulca kaçmanın ve yine sen yoksan trenle Kayaşlı’ dan Etimesgut’ a gidip, bu işi birkaç defa tekrarlamanın hiç anlamı yoktu ki... Yağmur yağarken, elimizde çamlıca gazozlarıyla beraber ıslanacaktık, beraber değilsek, çamlıcayı da yağmuru da göremezdi ki gözlerimiz. Sen akıllı, ben deli, gül gibi geçiniyorduk işte...
Arka bahçeye bir ağaç yapmıştık kuru dallardan, gelince görecektik??.. Göremedik...
Bir kuru rüzgar mıydı alıp da giden sevgimizi, paylaştıklarımızı?
Şimdi, seninle yüz yüze gelmeyi gönül dolusu istediğim halde, ya konuşacak bir şey bulamazsak diye endişeleniyorum. Ve yüreğim yanıyor ardından... Ve bedenim soğuyor... Ellerim üşüyor... Ya o eller, ellerimi tutup da ısıtmaya çekinirse, ya o dost bakışlı gözler soğuk soğuk bakarsa diye ürperiyorum; işin açıkçası korkuyorum...
Zaman!....
Rüzgar gibi savurdu...
Sarı, kuru yapraklar gibi dağıldık....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mescid-i Aksa'yı Gördüm Düşümde
Gül Çığlıkları
gözbebeklerine bakınca..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çöl Tutanakları [Şiir]


ş. gül özdemir kimdir?

bana ait olan ne varki şu hayatta? ya da sana ait olan. . . açılan her kapının ardında sen olsan diyorum, kapanan her kapının önünde sen! ben kimim ne önemi var? Ey dost,senin sırlı gücünden kuvvet alıyor adımlarım!

Etkilendiği Yazarlar:
n.f.k., nurullah genç,a. turan alkan, iskender pala, i.refik


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ş. gül özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.