Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Yarım Kalmış Cümlelerimi Yüregimde Meşru Zemine Çekerken Yine Kürtaja Zorlandı Yüreğimde ki Sevda...Zorlanıyordum İçten İçe..Büyütmek mi Acı Vericekti Onu Hiç Doğmamıs ßir ßebek Gibi Aldırmak mı..ßelirsiz.. ßakma Gözlerimde ki Gözlerine..Dillendirme Senin İçin İşlediğim Faili Mechul Cinayetleri…Salma Üzerime Sevdanın Yitirilmiş Tohumlarını…Etme Gerekirse Aşkını Helal..Ama Gel..Haykırıcasına Çağırdıgım Acılarınla Gel…İçinde Öldürülmüş Duygularınla Yada Öldürülmeye Zorlanan…ve Sakın Dönme Arkanı…Yüregim Yüreğine İltica Edecek Sen İstemesende…Sen Anlamıyorsun ßendeki Güçlerini..Yüreğimin En Çöl Kalmış Alanlarına Kök Salıyorsun..ßütün Ruhuma Nufüs Ediyorsun..Bilerek Yada ßilmeyerek.. Bir Dua Asılı Kaldı Dudaklarımın İki Yakasında…Ne Göge Yükselmekte Nede ßeni Rahatlatmakta…Umutlarım..Yalvarışlarım…Düşüncelerim..Hepsini Tamamlayan Koca ßi Muamma.. Kanıyorum…Kabugu Olmadıgını ßile ßile Kanattıgım Yaralarımla..Akııtıyorum Yüreğime..Yokluğunda Yitirdiği Canı Tekrar Kazandırma Çabasındayım…ßi An Sevgini Hissetmemek ßile Korkutur Olmuş ßeni..Sal ßeni ßensizliğime…ßir Kırlangıç Sürüsüne Kat ßeni…Kavimler Göçü Gibi Uzun Sürsün Göçebeliğim…Gittigim Yerlerde Kaybettir ßenliğimi..Tüketme Yüreğimin Sevgisini.. ßütün Cümlelerim İmla Hatalı Sen..Sevgiye Dair Alıntılanmış…En Anlamlı Söz Olduk Seninle..Düşündüren Kelimeler 3 5 Yaş Günlerimdeki Heyecan Verici Ama Olgun Cümleler..Düzeltilmeye İmkanı Olmayan Sözcükler…Sadece Okunulmaya İbadet Eden.. Şarkılar Sustu Beynimde..Sadece Mısraları Var..Kendi Uydurdugum Sessizlikle Bestelenen..Sana Dair..ßize Dair..ßırak Kanlı ßi Savaşın İçinden Geçsin Ömrümüz..ßırak Tüfekler Patlasın..Es Gecsin Yada Yüreimden Vursun ßeni..Çilekeş ßir Sonbahar Yaprağına Özensin Gözlerimiz…Sehit Olsun ßedenlerimiz..Cennet Kokunla Sarsılsın..Ne Fark Ederki Sensizliğim..ßen Nasılsa Sendeyim… Sonlandır Beynimizde Yarattıgımız ßu Savaşları… Bırak aramızdaki özleme bakıp durma.. Kefenle gözlerindeki ıslaklığı.. Gün vuslat zamanı…Gün bizi bizde yaşatma anı…Yürü ßana Dogru Harf Harf…Göge Yüksel ßenimle Dua Dua.. Musalla Taşında Yan yana Olsun ßedenlerimiz..Soruldugunda Aşkın Helalligi…Verecegin Cevapla ßulsun Ümitlerimiz…Ne Fark Eder ki..Mahser Günü Orta Yerde Yine Seni Aramaktayım..ßen Nasılsa Sendeyim…Kabuk ßaglamayan Yaralarımın Son ßuldugu..Sol Yanıma Acılan Aydınlık Pencereden Seni İzlemekteyim…ßen Helal Ettim Aşkımı… Sığlıma Saha Genişliği Katan Adam..Sende Helal Et Aşkını…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cansu Özer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |