Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim |
|
||||||||||
|
Geçişken zamanın eşsiz hülyası Can damarımın narısın, Sofia! İniltili çellonun la perdesine üşüşür şarkıların Gediklisi ahvalin Şımartılmış Lililum bakışlı Eskiye yeni, yeniye eski resimsin Sofia! Sonbahar sızılı, beyaz ten gölgeli Seyirlik şelale akardı omuzlarına Mahcup, aşüfte, masundu ellerin Güneşin flörtsüzlüğe üzüldüğü Ezgisi kendinden güftesi benden Uykusuzluğuma rüyaydın Sofia! Neydi uzak eden aramızı Yolunu mu kaybetmiş yasak sevdalar Aşikâr mı etmeli yıldızlarına Sus yanına afişler yapıştırıp gecenin Seni sevmek suç Korkunç... Darağaçlarında vuruldu öpüşmelerim Yanına as palyaço kuklalarını Kurtulsun müebbet aşk cezadan Özgür kalsın varlığına dokunmalarım Sırrın kalsın sonsuzluğuma Beni bekliyor musun sahiden Yoksa dönüşünde miyim nöbetin Sihri bahçe çehrende kaldım Hezeyanlardayım, çıkılmayan içinden Güzçiğdemi ayakları altında Işıksız nefesler düştü payıma Kırmızıya çizdim adını dur, bekle! Dört düş öldürdüm, içinde sen vardın Sen bahardın Sofia! Mademki mahşere kaldı sevda Bitsin mezar taşlarının yorgun nöbeti Kavuşmak uzaksa Nefes versin İsrafil sûr'a Benim aşkım ulaştırır bizi ar'a Sen, tılsımlı şarkılar söyle Kutsanan çellonun la perdesinden Mutluluğu anlatsın Ağlatsın Sofia!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ALİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |