İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Sözün bittiği yerde sana yazılmış, Sana adanmış satırlar düşlüyorum yüreğimden kopup gelen. Sen yokken kalbimde, hayat normal seyrinde akarken Seni düşledim hep. Kocaman bir yüreğin içine, yüreğinin içine girebilmeyi düşledim seni bilmeden. Aşkı düşledim hep, bugüne kadar yaşanmışlıkları aşk sanarak, Ama bi yandanda şüphe duyarak. Öyle ya, aşk daha coşkun bişey olmalıydı, çağlamalıydı yürekten gümbür gümbür. Daha delice bişey olmalıydı, Herkesin deli gözüyle baktığı, sana normal gelmeliydi, sıradan olmamalıydı. Kendini tekrarlamamalıydı yürekteki atışında. Her defasında farklı heyecanla çarpmalıydı kalp. Bazen acıtmalıydı yüreği, kanatmalıydı. Bazende uçurmalıydı semaya, kanat takmadan geri dönmemecesine. Bazen sevgilinin elinde zehir olmalıyd,ı bazende dilinde bal, tadına doyulmayan. Bazen gözlerde uyku olmalıydı uyanmak istenilmeyen, bazende uykusuz geceler geçirmek onunla sabahlara kadar. Aşk ateş olmalıydı, dumanı tütmeden bedenlerimizi tutuşturup yakan kavuran. Aşk toprak olmalıydı, kendisine ekilen yürekleri besleyen büyüten bereketli uçsuz bucaksız bi toprak olmalıydı. Aşk okyanus olmalıydı, büyük mağrur ve ürkütücü, ama içine daldığında seni bir bebek yumuşaklığı bir su saflığıyla sarıp sarmalayan, büyüklüğünden korkulmayan. Ve aşk seninle yaşanmalıydı. Seni bilmeden Seni görmeden Ama sen olduğunu Aşkın sen Senin aşk olduğunu bilerek sadece ve sadece seninle yaşanmalıydı. bitanem........ seni çok severek ve tarafından sevilerek. SENİ ÇOK SEVİYORUM.......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ertürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |