Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
İstanbul'da emekliler de tutunmaya çalışıyor. Ancak kuyruğundan, eteğinden bile tutamıyoruz. Hükümetim, maaşıma 1,81 zam yapıp sigarama %16,66 zam yaparsa bu adaletli olur mu? Pekiyi Anayasa'nın Eşitlik ilkesi hangi durumlarda devreye girer bana söyler misiniz? İstanbul, Tuzla tersanelerinde bir işçimiz daha yaşamını yitirdi. İşçiler ölecek kim yaşayacak? Kesin ve köklü önlemler ne zaman alınacak? Avrupa Birliği rakamlarına bir bakın bakalım, çalışanın yaşamı bu kadar ucuz mu? Bunu da sayın İstanbul Valisinden rica ediyorum. Diğer işlerini bıraksın önce tersanede bir iki gününü harcasın, önlem neyse onları alsın sonra da takipçisi olsun. Üçüncü Köprü haberleri çıktı çıkalı rahatım, huzurum bir de uykularım kaçtı. Bu tarih ve kültür şehri, bir ticaret malı mı ki her gelen çekip çekiştirip pazara sürüyor. Bence yapılmamalı, ikisi yeter de artar bile. Bir de tren geçireceklermiş ! İstanbulun iki yakasını da bilirim. Ara sıra yolum düştükçe Bakırköyden Sarıyere, Ümraniyeden Bostancıya dek gezip gözlemlerim. Epeydir bütün semtlerde ev ve apartmanların birer ikişer boşaldığını görüyorum. Bizim buralarda - Bostancı - her apartmanda bir daire Kiralık, bir dairede Satılık. Sayın Milletvekilleri bu durumu görmüyorlar mı? Görüyorlarsa ekonominin gittiği yönü bir iki satırla Meclis gündemine getiremezler mi? Haa sakın ola yeni dönemde /Ekim ayı başında/ maaşlarınıza zam istemeye kalkışmayın. Kıyamet burda kopar ! 19 Temmuzda Dumansız Hava Sahası başlıyor. Çok güzel. Ama kahvecilere yeni iş alanı hazırladınız mı ? Eğer cevabınız hayırsa yine Anayasa'nın Eşitlik İlkesi diyeceğim. Hadi kolay gelsin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |