..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > serdar




5 Temmuz 2009
Kimseler Yokken  
serdar
uzun zman olmuştu onu görmeyeli


:AGJD:

Merhaba sevdiğim;
Uzun zaman oldu seninle görüşmeyeli,sana dokunmayalı,kokunu içime çekmeyeli.Kimbilir ne hallerdesin,kiminlesin,kimler bakıyor o sımsıcacık gözlerine,tutamadığım ellerini kimler okşuyor.Biliyormusun bunları düşünmek beni kahrediyor.Bugün ayrılığımızın seksen üçüncü günü.Ben hala dönüp arkama bakmadım,bakamıyorum.Çünkü döndüğüm an tekrar ilerlemeye gücüm olmayacak biliyorum.Ben seni yalnızca bir kere terkedebilirim.Bir ikincisine gönlüm dayanamaz.Bu yüzden senden hep uzak yaşıyorum.Bazen diyorum her şeyi bırak geri dön,koş,sarıl,sımsıkı kucakla ve bir daha asla bırakma.Ama olmaz diyor yüreğim.Biz ayrıldık,nasıl yaptık bunu birbirimize,neden giderken kal diyemedik birbirimize,neden mühürlendi dudaklarımız,neden kırılası ellerim tutamadı seni,neden neden neden...Oysa öyle çok seviyordum ki seni.Kimselere anlatmıyordum bile.Kendimden bile kıskanıyordum.Aynalardan gizliyordum seni.Geçen gün tüm cesaretimi toplayıp seni aradım.Telefona bir başkası çıktı.O an yıkıldığım andı.Yüreğim öylesine acıdı ki.Telefon ellerimin arasından kayıp gitti.Seni isteyemedim o nerde diyemedim.Hala çok acıyor yüreğim,o gün bugündür kanıyor.Hiç kimseyle konuşmuyorum,yemek yemiyorum, su içmiyorum.Hayatla bağlarım kopmak üzere.Keşke diyorum hani keşke böyle olmasaydı sonumuz.Ya da keşke bu kadar çok sevmeseydim seni.Hiç bağlanmasaydım sana.Keşke sen olmasaydın ya da keşke ben hiç doğmasaydım.O kadar çok pişmanım ki...Herkes delirdiğimi söylüyor.Yine sebepsiz yerlere gülmeye başladın diyorlar.Halbuki ben seninle geçen güzel günlerimizi düşünüyorum o an.Bazende durup dururken ağlıyorum.Hıçkırıklarla uyanıyorum uykularımdan.Alıp başımı gitmek istiyorum.Buralardan çok uzaklara.Ve bir daha hiç geri dönmemek.Varsın deli desinler bana ben yinede seni hala çok seviyorum...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


serdar kimdir?

neşeli bunalım


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serdar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.