Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Okkalı bir küfür savurdu, okkalı bir çığlık. Terkedilmiş bir çocuk gibi telaş içinde. Bir kahkaha attı Saçıldı dökülmüş dişleri arasından geçmişi. Annesinin küçük kızı Mahallenin oynak kızı Abisinin dayak arsızı Döküldü dilinden bir pavyon şarkısı Hayalleri döküldü Baktı gözlerine şuh kadının yalnız gözlerine. Serildi yere asvalt ortasında Hastanenin koridorunda çınladı sesi Binlerce kez o an. ........................ Yatağıydı artık taşlar Yorganıydı ölüm kokan ceketi Duyunca sevgilisinin meleklerle gittiğini Ölüm kokan o ceketin altından çıkardı köpek öldüreni Çekti her gün kafasına sessiz bir silah gibi şişeyi. Bir şeyler anlatıyordu görmediği birine Kızıyordu, tartışıyordu renksiz bir bedenle Üzgün gözler, gülümseyen yüzler Mükemmel adamlar , mükemmel kadınlar Geçiyordu caddeden. Acıyan gözlerle acımasızca baktılar Çevirdiler yapışkan gülüşlerini. Öpüşmekten yorulmuş genç kız Akşam atacağı yalanı düşündü. O bir şeyler anlatıyordu Kimsenin görmediği birine. Renksiz bir bedene. Belki yaşamdı konuştuğu Belki yaşamlaydı kavgası. Lanet ediyordu Parayı bulanların gelmişine geçmişine. Paranın ucuz efendiliğine Cebindeki delikten akıp gitmişti Sahte sularda yitip bitmişti. Islaktı o gün yeryüzü Güneş nar çiçeği rengindeydi Aylardan ekimdi. Bir mücevher gibi işliyordu Pırıl pırıl bakan gözleri Bu alışmadığı coğrafyada Kara tahta başında Bir dipçikle yıkıldı yere Göz göze geldi şarjörle Bir ağrı düştü kasıklarına Akmaya başladı kan Oluk oluk kan Yedi aylıktı bebeği Yedi aylık Sözleri kan kırmızısına gömülmüştü Aklı küçük bir patiğin ilmeğinde sökülmüştü.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DENİZ KARAKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |