Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Işığımı gören olmaz; Karaya oturanlardan başka. Sular çekilmiş bu sahilde Kumsalda yengeç olmaz Kırık kıskaçlardan başka. Yalnızlık zor zanaat; Çeken olmaz ben gibi. Yosun tutmuş, paslı yüreğim. Girenlerin talanlarından geriye kalan tonla fotoğraf Onlar da olmasa bilen olmaz; Sarhoş muhabbetlerinde anlattıklarımdan başka. Hüzünlü anılar vuruyor her dalga karaya Kenara doluşan tortular arası ağlamaklı deniz kabukları Kolye yapsam boynuma; Silen olmaz o damlalarını Tenimi okşayan meltemlerden başka. Dik durmak zor zanaat; Böyle afetlerden Kalan geri koskoca yarıklar Yıkılası bu duvarlar Daha kaç dalga döner geri? Martıların çığlıkları yırtıyor sessizliği Ufukta güneş; Nöbet değiştirecek bugün de belli. Durduran olmaz bu gidişleri Gelgitler arası zaman dilimi Farkeden olmaz yaşlandığımı Tel tel ağaran saçımdan başka. Dar boğaz burası; Daralır her gemi tayfası Rota yalnızlık Rıhtım olmaz limanın olmadığı yerde İnen olmaz bu sahilde; Suyun karanlığını isteyenlerden başka. Bulut bulut nem sızıyor çatlaklarımdan Yavaş yavaş çürüyorum Yağan olmaz yağmur yerine; Ben ağlarken süzülenlerden başka. Sevmek zor zanaat; Sadakat kökenli KOca denizin içinde damlayı sevebilmek Bulan olmaz aşkı. Uğruna uğurlananların hesabı yok Onca anı aklına kazınan Unutan olmaz; Sen gibi sevdim zannedenlerden başka. Vazgeçmemek zor zanaat; Bir ömre Bir aşkı sığdırmak, Bir gönüle hapsetmek seni Gitmek olmaz bu sevdadan; Seni sevmek ölmekten de başka...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet usta, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |