İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Bugün güçsüzüm darma dumanım... Korkma! Bedenim tam bir çınar. Yine kimse hiç birşey bilmiyor. İçim oyuk... Gövdem tüm asaletiyle salınıyor... Ağlamak için omuzlarını arıyorum. Bana destek olamayacağını düşündüğüm, sesimi duyduğundan şüphelendiğim seni; gözyaşlarıma yatak yapmak istiyorum... Metanetin anası olan bu kadının, senin yamacında çocuklaşmasını düşlüyorum... Kırgınsın en az benim kadar... Bir adamın yüreksizliğine söylenmiş dikenli sözler hep batar. İnsanoğlu sevdiğine sitem eder, aşkı gibi öfkesi de su olup ona akar. Benim sevgim de kaşları çatılmış kızgınlıklarım da inan; daha çok zaman canını yakar... Bilirim meylerde ararsın teselliyi. Kadehleri ortak edersin gecelerine, güneş nöbete gelene kadar. Ah be adam! Bardaklara sarıldığın gibi bana sarılsan, onlarda üşütmesen dudaklarını... En güzel şarkıyı nefesin söyler kulaklarıma. İster mevsim başı ister mevsim sonu gel de içeyim seni kana kana... Ya benimle yaşarsın ya da ölümü koluna takarsın demiştim! Seni kabirde de sıcak tutarım yanıma uzan... Kuş kafesi, dert kümesi, hüsran kefesi... kalbimiz artık huzura mekan. Hey gidi koca dünya; bize ev sahipliği yapamadın ya utan!!! Yar'e yara sebebi yar ! Yine sende ve bende yüreğe deva var... Biz ki, sabıkalı iki deli aşık; sevgileri, özlemleri, tutkuları, beden coğrafyasını ezbere almış öpüşleri... Arsız, kudurmuş, alabildiğine hırçın iki asi nehir. Durmadım... Durulmadın. Anlatımlarım, anlayışların da yarım kaldı... Yine anlamadın! Anlasaydın bana doymuş olurdun. İyisi mi sen hep böyle aç kal ! Herşeyim sana izzet-i ikram, her vakit benim soframdan rızkını al... Elif Battal Demini Almış Bir Gece Vakti İşte Saat...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Battal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |