Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Apartmanın ışığı yandı, kısa bir süre sonra kapı açıldı. - Delimisin sen yaa bu saatte babam duyarsa ne olur biliomusun ? - Bişey olcanı sanmıyorum. Baban şuan onuncu uykusunda, dokuzuncu rüyasını görüyordur Buz gibiydi ellerim, Deryanın ellerini tuttum kendini sıktı. - Bitanem çok üşümüşsün sen - Hı Hı Konuya nereden ve ne zaman gireceğimi bilmiyordum. Zaman hızla akıyordu. Birden bire ağzımdan kelimeler dökülmeye başladı. - Bu gece sabaha kadar yanımda olmanı istiyorum - Babamı unutmuş gibisin Gerçektende babası unutulur gibi değildi. Ayrıca Deryanın babası Salih beni hiç sevmezdi bende onu tabi. Bir gün arabası bozulmuş, kafayı kaputun içine sokmuş motorla dertleşiyo adam. - Hadi oğlum Yağın tamam suyun tamam benzininde var. Ne istiyosun sen yaa. Yanından geçerken biraz uzaklaşarak söylemeden edemedim. - Ya Salih amca sen doktormusun? - Ne? - Kaputu dinliyordun ya hahaha hahaha, neyi var? başımı ağrıyo? haahahaa… - Allah Allah git len. Doktormuymuşum, ne oluyo şimdi bu? Salih benim intikamımı arabadan çıkarırcasına bağırta bağırta gözden kayboldu… Bu olayı o gece Derya ye de anlattım hem kızdı hem güldü. İnanamıyordum dışarısı soğuk diye apartmandaki bodrumlarına girmiştik. Her taraf karanlık Salih de gelince aklıma biraz ürperdim açıkcası. Bodruma girip oturduk Derya’yı sürekli öpüyordum, sarılıyordum. Bi ara ikimizinde içi geçmiş uyuya kalmışız. Ben bi sesle uyanıyorum, Derya kendi kendine konuşuyor. - Benim bir sürü aşkım var, ama bir tane aşkım var - Nasıl yani?? ( şaşırıyorum, rüyada olduğundan haberim yok ) - Bana bir sürü kişi aşkım diyo ama benim bir tane aşkım var - Kim peki o aşkın - Sensin işte aşkım Ne oldu şimdi bu kıza?? - Sabah olcak akşam olcak sonra bir daha sabah olcak sonra yine akşam olcak. Biraz toparlandım farklı şeyler düşünmeye başladım. Ya kıza bişey olduysa ya normale dönmezse, bu bodrumda ben neyi kanıtlayabilirimki. Üzerimde Korkular hakim olmaya başladı. Derya bana bol bol aşkım demezdi bu işte bir gariplik olduğunu ordan anladım. - Derya noluyo yaa - Hadi aşkım evimize gidelim - Ne evi Ayağa kalkıyor - Ya sen beni kandırıyosun sabah oldu hala evimize gitmiyoruz, hadi aşkım evimize gidelim yaa Elinden tutup kendime çekiyorum. - Ya bizim evimizmi var?, sizin evi kastediyorsan ben oraya girerim girmesine ama geri çıkabilirmiyim bilmiyorum. - Hadi aşkım evimize gidelim - Baban görürse ne olur biliyormusun - Babam seni çok seviyor aşkım - Ya ne demesin, bende onu çok severim Düşünüorum, bu gerçektende uykuda şuan ben buna mantıklı cevaplar neden veriyorumki oyalayıcı cevaplarla sabaha kadar geçiştireyim diyorum. Derya hiç susmuyor boş boş konuşmaya devam ediyor. - Aşkm sabah olmuş akşam olmuş sonra bi daha akşam olmuş - Evet sabah olmuş akşam olmuş sonra bi daha akşam olmuş - hahahaha sabahmı olmuş aşkım Ya uykuda değilse, ya cinler karıştıysa, yoksa bu bir yalan da benimi deniyor ? Deryayla uzun bir süre hiç durmadan öpüştük. Normalde bu kadarını kısıtlardı. Yok yok kesin rüyadaydı. O kadar istekliydikki sağ ayağıma kramp girdi ama hala dudaklarındayım, nasıl bişeyse bir türlü kopamıyordum acı bile beni alıkoyamadı. Sabah olduğunda Derya aynen bunları söyledi. - Ya benim ağzım yorulmuş ben çokmu konuştum - Hiç sustunmu ki ? - Bitanem sana söylemeyi unuttum ben uyurken hep konuşuyorum Bu kızla evlendiğimi düşünemiyorum dedim kendime. Ama her şeye rağmen Derya çok güzeldi giderken belinden tutup son kez dudaklarından öptüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ShadySeKO, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |