Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Son duragıdır bu ömrünün gitmenin kalmanın son kararıdır zaman Zaman aslında bir yanılsamadır yanıldıkça yanar insan ve her yanışta tekrar yanılır. . . Aglarken gözlerinden kanlar aksada acıya yol alırsın bile bile. . . Acılardan geliyorum ben de...yaşadıgın,zaman sandıgın yanılsamalardan Benimle Anlaşmak zordur... Beni anlamak önce acıyı tatmaktır. .. Gözyaşlarıyla başlayıp noktalanmadıysa umutların zordur işin çok zor... Benimle geçinmek için dipsiz karanlıklardan yürümelisin aydınlıga... Zİncirlere baglı olmamalı yüregin Tozlu yollardan geçmek zordur bilirim Susmalar acıtır derin sessizlikte, Ama sen sessizlige inat konuşmalısın En anlamsız saniyelere anlamlar katarak. . . Sol yanım acılarla doludur , arka bahçemse lirik bir tiyatrodur güvendikçe dayanırsın duvarıma,yıkıldıkça kaçıyorsan yaklaşma yakınlarıma... Hareketlernden gurur dökülüyorsa yaklaşma sakın kervanıma Benim izimden korkaklar geçemez sularımdan her baba yiğit içemez... Dedim ya anlaşmak zordur benimle...beni anlamak anlaşılmayı gerektirir... Vurgun yemekten korkuyorsan dalmamalısın derinlere. . . sana soruyorum şimdi: Kalmak varken bu gitmeler niye? vazgeçişler niye?? İtiraf et sen de seviyorsun acı çekmeyi... çektikçe çogalıyor hücrelerin direniyorsun darbelere... Direndikçe basıyor ayakların sapasaglam kaygan zeminlere inat.. seviyorsun zorlu seçimleri gitmek kolayken oysa sen kalıyorsun... Şimdi gel tanışalım senle benim adım AŞK!!! Sevinmedin mi geldigime..????
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nur Berna Dursun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |