"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
İki nokta arası uzaklık gibiyim,sussam bir dogrum olmayacak ,konuşsam noktalar çogalacak ve ben gene sonsuz dogru denen karmaşanın içinde bogulacagım… Biliyorum…Sustukça yönsüz yollara düşüyorum adım adım…Adın çagrılıyor yine kalemim tarafından gelmiyorsun!! Aslında sen her gece geldigini bilmedigin bir şiirin bitirilmemiş umut dizesi oluyorsun Anlamak istemiyorsun!!duymak nedir bilmiyorsun tek bakışa sıgdırılmış kocaman bir hikayenin varlıgını… Sana bakarken çizilen bir anonim tablonun karmaşasında yitiyorsun… Anlamak nasıldır seni?...hayatı..?aşkı…?senden geçerken sana düşmeyi…!!?düşlemeyi…düşlerden ayrı düşmeyi… Kapatmak nasıldır?sen çıkarken ardınsıra açık kalmış hıçkırıkların tokmak oldugu kapıları… Yakamozun bile aydınlatamadıgı bir denizde karanlıkları üstüme itiyorsun yavaş yavaş… Yanından geçerken dondurdugum bakışlarım, soluk alışlarım,yıkıp virane ediyor zar zor toparladıgım cesaretimi Bir ses gene o kapıyı çarpıp çıkacak yine diyor! Bundan nefret ediyorum ama çarpacaksan sen çarpıp çıkan ol istiyorum!... Duvarlar üstüme geliyor sensizlik gibi hesap soruyor bana bu cesaretsizligin nedenini? Dengeler alt üst oluyor aşk terazisinde hele ki ölçen senden bu dengesizligi… Şimsek çakarken bir gece üstüme,irkiliyorum…Gökyüzüne benzettigim hayallerimi bir yol ayrımı gibi ikiye bölüyor boşvermişlik gürültün Ve bilmiyorsun sevgilim boşvermişlik gürültün bir yıldırım gibi üstüme düşüyor ansızın, sen beni öldürdügünü bilmiyorsun..!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nur Berna Dursun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |