Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Birden sığmam bendime birdende sakinleşirim.' [05.01.200921:52:14] Bir Yabancı Aşk yanığı iki süt sırnaşığı... Kokun dağılıyor odama. Nefesim kesiliyor. Sana susadıkca. Dudaklarıma yayılan süt köpüğüm. Dilimin ucunda dağılan beyaz, meme uçlarımda emdiğin düş. Soluğun içime düşünce tenimden fişkıran karanfilse kollarında titreyen gül, bitendi dün. Bir süt köpüğü yol alıyorum diş izlerinde. Dil darbelerin süt kopuğu tenimde hoyratca şakladıkca. Senin bendine sığmayan yanın benim ölü yanım dölleniyor bir keskin bıcağın ucunda. Damarlarımda dolaşan kan değil, Sen. Kendimden geçiyorum 'aşk' pompalandıkca yüreğime. Azgın, huysuz kısrak hislerimizle sevişiyoruz. Sakinleşiyorsun sonra. Süt köpüğüm, fikrimi ele geçirip tenimde tuz tadına ulaşınca. Göz kapakların bana ait cesetler gibi. Aç, o güzelim gözlerini bana baktıkça tekrar tekrar dirilt beni. Saçlarını okşuyorum. Parmaklarımda oynaşan yıldızlarını sayıyorum. Yüzünü ezberime alır gibi belleğime kazıyorum. Kıskançlıktan olsa gerek bensiz geçen her 'sizlerin' izlerini teker teker siliyorum. Ve yeniden yüzünde sadece 'biz'... Senin sesinde uyudukca, güz güzelliğim dönüşüyor bahara. Bir tutam gül-cük alıyorsun yüreğimden. Kulağıma aşk üfler gibi şiirler okuyorsun. Suskun çığlıkların fısıltıya karışıyor 'senin ne ulaşılmaz ne yüce olduğunu' anlatıyor birer birer bana. Seni koklamaya doyamıyorum. Seni kokladıkca bir aç çocuk doyuyor içimde. Seni tekrar tekrar koklamak istiyorum, istiyorum ki milyonlarca aç çocuk doysun içimde. Yaşamak sancısını sana sarılınca unutuyorum. Kanatların sarıyor, kök salmış yalnızlığımın üşüten acı yaralarını. Sarıldıkca sarılasım geliyor sana. Yüreğin susmasın. Şiirin susunca, beni aşka çağıran melekler susuyor. Sen susuyorsun kuş sesleri susuyor. Sen susuyorsun çocuk gülüşleri susuyor. Sen susuyorsun şarkılar susuyor. Sen susuyorsun dünya da yaşam susuyor. Ve bil ki, sen susuyorsan ben susmalarında ölüyorum. Ölüm bile 'beyaz' teninde. Ölmek için dörtnalla sana koşuyorum. Seninle ölüyoruz her kavuşmada. Ölüm bile güzelleşiyor gözümde, senin elini her tutuşumda.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Esmer Tual, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |