Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
senarist senarist değildir, oyuncular da oyuncu içten pazarlıklı ve yapmacık dostlukların oynandığı roller verilmişir oyunculara... hiç şüphesiz ifa edilir sessiz tiyatro... hani her gece hüzünle başlar hüzün alır gider uykuları, rüyaları yıl olmuştur hasret kalınmıştır geceleri göz kapaklarının doğal kapanışlarına hep o sessiz tiyatro vardır iki kirpik arasında... hani dört duvar arasında hissedilir zaman ve zamanın yeni bir çağını başlatmıştır isyan sıkılmıştır yumruklar o an ve o an kemikten bir balonun içinde bocalayıp durur beyin her adımda ve sezgide aşınır ve aşınır birlik, dirlik ve hürriyet duyguları... umutsuz bir düştür artık ölü bir çiçeğin filiz vermesi yada masum bir palyaçonun acılı yüzünde tebessüm aramak... hani yoklukta sevda çekilir ya alır başını gider perili kız nasılsa... nasılsa varlıkta sevda çekenlerin itibarı var kalemler kırılır arada bir, şair kalemsiz kalır on parmağın çabasıyladır bu sessiz tiyatronun sinsi dokunuşlarıdır... soyutlanmış bir yüzü vardır toplumdan kaçış vardır hep bir ürperti, korku vardır alkış tutan numaralı koltukların üzerinde süslü giriş kapısı iri puntolarla yazmıştır aslında sessiz tiyatronun özünü "biz yazdık, biz oynarız" iradeler tepkisiz kalır yırtılır hayatın hedefleri geçmişe döndürülmeye çalışılır zihinler çaresizlik namludan fırlayan bir kurşun olur artık son çırpınışlarıdır öksüz yorgun ve bitik bir hayatın umut vaadeden ideallerin son kalp atışlarıdır, kaçınılmaz bir sonbuluş başlamıştır artık... iki damla yaş düşer tiyatronun damından sonra yağmur, kapatır acıların üzerini o iki damla gözyaşı da kaybolup gider unutulur vesselam... o zaman ki bir ömür bir biletten ibarettir...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Güneş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |