Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
özgürlüğü yüceltiyor sevgiler ve sevgiler aşkı doğuruyor kozasından, caddeler tenha, keşmekeş sokaklar esir almış kimsesizliği hoyratça sürdürür uğultusuzluğunu... şehrin orta yerinde kıpraşıyor çalılıklar son saatlerim geçiyor orada nafile bütün çabalar ben çalıkuşunu, o çalılıkları seviyor... o yüzdendir aşk-ı bedbah hüznüm o yüzdendir sol yanımın yarası... benim gibi kalbi olanlar az yaşıyor zira kalbi olmayanlar rağbet görüyor belli ki içimizi sıkan bir şeyler var, belli ki içimizde sıkılan bir şeyler... ölüm sonbahar olur düşer ayaklara sararmış son yaprak çekip gider iki dudak arasına sıkışır zaman zamanı hazmedemez imkansızlıklar, ve imkansızı umutlanmaktır aşk... kara kışın bu sene ki moda rengi de beyazdır he! kim takar modayı sen beyazı en çok yakışanımsın her yerde kar var içimde yangın yangınlar bir o kadar soğuk ben beyaza bir o kadar yangın... gün gelir aşkın gözü kör olur beyaza yağmur yağar sel olur özlemler bahar olur bahar, müzeyyen tomurcukları müjdeler aşk ilk cemrenin öpücüğüyle yeniden diriltilir bu aylarda aşka yelken açılır bu aylarda aşklar üç kuruşa satılır... tadı kalmaz ne aşın ne işin ne aşkın sevda gözlerim kör olur ben giderim senin adın ruhum olur... şimdi bir büyük ıstırap bir muamma var içimde an ve an tüketiyorum benliğimi seni atabilmeliyim içimden, silebilmeliyim tamamen nefret et benden kırıl bana darıl hiç sevmediğin kadar sevme beni hiç istemediğin kadar isteme yalnızlığın dehlizlerine salıver sonbahar yaprağı oluyorum böylelikle üfle bana savur beni... puslu bir akşam hırçın gökyüzü "akşam olmadı daha dur!" deme bugün son günüydü, aşkın bir günüydü zaten ikinci bir günü yoktu kelebeğin... neylersin ki gün biter zaman ölür çalıkuşu ölür kelebek ölür şiir ölür taş basarım bağrıma dağlarım hayalin akar gözlerimden ağlarım ben giderim sende kalır aklım gölgene sarılır öyle uyurum korkarım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Güneş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |