..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Birkan ASKAN




3 Eylül 2001
Şimdi gelen gecedir sendeki hayalime  
Yağmur var dışarda ve gece şimdi. Dahası sen uzakta sen kimbilir hangi sıcak uykularda.

Birkan ASKAN


Bu sessizlik bana öyle mutluluk vermiyor aslında. Hayat artısında belki kazanç belki kaybettiğim yanlarından yarım bir dünya,sevdasına yenik kıyılarda...


:CAFH:
Şimdi gece. Şimdi en naif taraflarından duygusallığım yayılıyor odamın dört duvar yalnızlık senfonilerine. Acaba binbir umutla sabah olurmuyum yeniden. Ne saçma geliyor düşünmek şimdi bana. Ve ne kadar zor bu iyiniyet altında kendi üzerime kalan saldırganlık. Acaba yine kendime kalırmıyım içime işleyen bütün yağmurlarda. Bilemiyorum.

Bu sessizlik bana öyle mutluluk vermiyor aslında. Hayat artısında belki kazanç belki kaybettiğim yanlarından yarım bir dünya,sevdasına yenik kıyılarda. Şiir gibi çoğalmak ve anlatmak istediğini anlatamadan uykulara yaslanmak. Nedir bu kadar kendini bana önemli kılan cümlelerin ardında. Ve sakladığım umutlar peşinde şarkılara eş koşmak.

Yağmur var dışarda ve gece şimdi. Dahası sen uzakta sen kimbilir hangi sıcak uykularda. Beni düşünme nasıl olsa düşlerin yanımda. Bilmeden ve anlamadan yürüyorum şimdi kaldırımlarda. Işıkları yağmurda bir yanıp bir sönen bir sokak düşünüyorum. Ve beklemek düşen bana şehirde unuttuğum yorgunluklarımdan.

Sen görüyorsun martıları denizinde. Ve hoşuna gitmesede insanların kavrama tutkun kaos benzerliklerini. Anlamak için sabah olmak gerek rüyalarda ve en iyi yerinden denize böylesine yürekten şarkılar söylemek.

Dostum sevilebilmek hayata bir ömür yeter. Ve doğasında paylaşılmışlıkların hep heyecanlara yenik tebessümler bekler. Yakala onları. Işıklar sönmeden. Hiçbir şekilde okunmayan yanlarımdan üstü kapalı sevdalar tüter. Özlemini duyduğum sözlerin kadar biliyormusun ki sen hepsi reel.

Bugün takvimlerin yarına eklenen sınırındayım. Bölünebilmek benliğinden sana kanatlanan kuşların yüreğindeki çığlıklarıdır. Ve nasıl dümdüz okunursa yazılan şiirlerim diğer şairlerin dünyasında, bende öyle gizlenirim. Şimdi gece ve yağmur var dışarıda. Yüreğinde onulmaz bir sıcaklık ve yüreğimde yarınlarına söylenecek şarkılarım var sabahlarına. Keşke demeden yaşamayı öğrenmek sonrası bir bahar sabahı sabahlara aşık olmak var gözlerinde.

Ve düşünerek her saat seni gece olmak var uykularında. Gündüzden koparıpta sahteliğine alışılan pozitif sentezleri. Sarhoş olurcasına sevebilmek var sana sarılan düşlerde yüreğini. Sımsıcaklığına,dostluğuna,konuşmalarına ve ertesi zamanlara özleyipte göremediğim yüzüne çocukluğum gibi hasretliğim var.

Şimdi yine gece. Ve yine en naif taraflarından sevgi şeffaflığında duygusallığım yayılıyor seni düşünerek yazdığım bu yazıda gizlenen kelimelere.

Posta pulu düşlerdeki mektup özlemlerine.

Birkan® - 18.04.2001-Bursa






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Martıların kanatlarında sevdim seni
Ne demek geliyorsa içimden sana
Aşkıma sözümdür
Aşk tükenirmi hasret oldukça
Mevsimin getirdiği yağmursun bana
Yalnızlık aşktır
Yaşanabilirmi aşk yeniden
Seni Seviyorum Temmuz
Elveda ben unutuluyorum..

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüreğime üç kez dokun
Dokunamasamda sana
Özlemek diyorsun bana
Suskunlukla yıkadım yüzümü
Çocukluğum sokaktır benim
Düşlerde yaşamanın rengi
Aşkına deli itirafıdır okudukların
Huzuru Kaçıran Bir Aşk Gibiyim
Hayatın şiirdeki anlamı
Ayrılığın dayanılmaz hafifliği

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir başka seviyorum seni [Şiir]
Sor beni yağmurlarına [Şiir]
Bir [Şiir]
Yaşamam gerek seni [Şiir]
Salıncakta unuttuğum [Şiir]
Bir Bunu Cekip Aldim [Şiir]
Mevsimsiz [Şiir]
Aşk-ı İnfaz [Şiir]
İstanbul yansıması [Şiir]
Bir ihtimaldir sevmek [Şiir]


Birkan ASKAN kimdir?

Kim olmadığımı biliyorum en azından. . /Bir öncesizlik mi desem, bir sonrasızlık mı, ya da evvel zaman içinde bir masal. . /kahramanlarının hepsi ölen. . /tarafından. . Kuru bir kuyu mu desem, gidemediğim bir uzak mı. . hiçbir an, göremediğim bir sevda mı, manası olmayan bir bakış mı. . /bilemedim. . Ama herşeye rağmen, kim olmadığımı biliyorum. . /Artık kullanılmayan bir köprüden. . aşk’ı sallandırıyorum. . Bilmem. . / Kimi anlatmak gerekir kendi yerime. . /ya da kim beni anlayabilir. . /Sadece kim olduğum mu önemlidir, yoksa kimse olamayacağım mı. . /Bunu da bilmek gerekir. . / Birkan tekilden sakin, çoğuldan delidir. . /Kelimesiz değildir. . /Kendidir. . /Kısaca kim ne şekilde düşünürse, öyledir. . /Bırakın öylece kalsın. . /Önemsizdir. .

Etkilendiği Yazarlar:
Kimse kimseye benzemese de, kimse herkesi biraz kendine benzetir.. /Kimseye benzemem diyen de, aslında herkesten çok kimsedir../.O.Auroba /E.Batur /P.Celan /M.Mungan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.