"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Karşımda mı duruyorsun olanca haşmetinle? Avuçlarında anılarım, Sana mı yeniliyor benim ateşten ruhum? Dönüşü olmayan dehlizlere mi atıyorsun dilsiz kalbimi? Ne kadar da acımasızsın sen zaman! Varolanı yok ettiğin... Yok ettiğini kör kuyularda sakladığın... Günlerce ve gecelerce anıları anlarla vurduğun... Vurduğun ama öldürmediğin! Zaman! Çaresiz kaldığım... Zaman Geri getiremediğim... Acıtan, kanatan fakat öldürmeyen... Zaman ölmeyen.... Ne hayatlar tükendi Efendin kader, peşisıra geçip giden hoyrat günler... İplik iplik dökülen her güne aylar, Aylara yıllar... Zaman! Ölümlü kaygılarımın bitişine kaç günbatımı var? Ne aşklar sonsuzluğa karıştı, Gözümde yaş, içimde telaş... Zaman gideni geri ver, Ver bana anılarımı ya da sevgiliden bir haber gönder... Yaşatma hicranı her daim, Sendedir her derdin ilacı Yine sendendir bu onmaz kanlı acı! Gecede ay, gökte yıldız, denizde yakamoz... Bende kasvet, bende hiddet Bende dağlar eriten ölümsüz hasret! Yürekte kordan fırtına, Lal ki bu yürek anlaşılmaz konuşsa da! Bellek bir deli avare, dünde tutsak yarına yasak Bellek en gizli günah şimdi! Ne zaman biter bu esaret, bu hasret, bu hiddet? Ne zaman durur avare bellek? Bilirim... Bitse de ömür, gitse de sevgili... Tükense bile her hoyrat an Tükenmez yürekler ağlatan katil zaman..!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emine, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |