Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Öyle bir güçtü ki bizi birbirimize bağlayan… Avare ruhumun ruhuna rastlaması asırlarla ölçülebiliyordu ancak… Aşinaydım sana… ve aşinaydım o dipsiz gibi görünen ateşten ruhuna… Öyle bir bilinmezdi ki seni bana getiren… Beni sana sürükleyen… Bizden güçlü! Zamana hükmeden, kalplerde başlayıp kalpleri büyüleyen… Bitmeyen… Ölümler ve ihanetlerle çalkalanan hayatımıza inat, seni bana beni sana kilitleyen… Ölümlü bedenlerimize ölümsüz sevgiler bahşeden… Sensiz bir yaşam yoktu artık benim için… Nasıl da anlatırdı her şeyi titreyen dudaklarımızdan dökülen o iki sihirli kelime… Ölümde bile! Ölüm tatlı bir meltem gibi ruhumu okşardı seninleysem eğer… Tuhaf bir mutluluk olurdu; tutardım ellerini ölümün…Biliyordum ki seninleydi ölümüm… Kaç yaşam? İçimde varlığının sıcaklığı, ellerinde ellerim bir de sana duyduğum iflah olmaz sevgim… Kaç yaşam ruhumun diğer yarısı? Ne çok şey yaşadık biz… Ne acılar biriktirdik zamanın merhametten uzak soğuk ellerine teslim… Ellerinde her bir anının ayrı hikayesi, ellerinde kanlı ölümlerden bir yaşam çizgisi… Ne kadar çok kaybettik? ve kazandık her kaybettiğimizde kutsal bir hediye gibi birbirimizi! Nelerden vazgeçtik? Dillerimizde kararlılık, yüreğimizde bağlılık vazgeçtik her şeyden… Bizden hariç! Öylesine sevdi ki ruhlarımız birbirini… Öyle derin… Ne zaman anladı; ne de sevgiye susuz kalmış dünya denen çözülmez muamma… O kadar sevdik ki… Ne zaman anladı ne de dünya... Ruhuma aşinalığı asırlık imkânsız sevgim! O başka bir zamandı..!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emine, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |