Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei |
|
||||||||||
|
durduğu yerde duramıyor hergele ne aşkı be kedi olabilseydi keşke mevsim yağmur içince ..... ........... yeni yetme ; incinmiş bir sorunun narin tarafından bakıyordu ulan dur durduğun yerde diz kesecem bir duvarda nefesini kırkı çıkmamış ayrılıkların çocuğuyum ben bu yüzden saf gibiliğim ve bu yüzden mutlu dostlarım arkama bakıyorken, diyordu kaldırdı gözlerini; çoğu kara hüzün , azı şefkatti içindeki kıpırtının meraklı yaz günü arayışı gibiydi ilk aşkı çamlıktan zor kaçtığı tuhaftı gözlerine çektiği sürmenin değeri ona göre güzel olan uyan yere çekilen uyaktı ve kız olmuşluğu başlı başına sızı kalabalıklara kıyaktı şırfıntı iki balığı vardı eskiden dalıp dalıp gittiği güzeldi onlara dair her bildiği sigara kokmazdı mesela erkek olanın hiç bir yeri belli ki bu yüzden dişisi hiç başım ağrıyor demezdi .... .......... kara gözlerinden düşüyordu küçük dostu diğeri kaldırırken bırak beni , diyordu kendim düştüm kalkabilirim üstelik; döktüğünde gözyaşını zıbındaymış gibi dökeceksin sustuğunda mezara girmiş gibi çaktırmadan hüznünü koyacaksın başını bazen kendi dizine incinmemiş soruları dizerken tütün iğnesine ellerinin kiriyle sevişeceksin .. öylesine inlemeyeceksin üstelik kaldırıp kirpiklerini kaşın üstüne güneşe bakabilenlerden biri olacaksın, uzun uzun ve aracısız çünkü doğru , güneştir demişti baban hiç konuşmadan kaldıracaksın ellerini basit ama asil bir nedene ... soracaksın , susacaklar ! peki.... kaldırmak deyince siz büyüklere aklınıza ilk ne gelir söylesenize...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali AYDOĞDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |