Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Irkçılık kokuyor, Yahudi dini ! Sığınıp zapt etti çöl Filistin’i , Dünyayı kanatır siyonist kini ; Batı’nın azmanı… esfele sâfil… Akan kan gölünde boğul İSRAİL. Hani Amerika ! Rusya - Çin nerde ? İnsan hakkı yalnız güçlüye perde ! Birleşmiş Milletler, NATO siperde ; Diyalog peşinde, Müslüman gafil… Ceddine düşmandır, oğul İSRAİL. Gazze kan ağlıyor, muharrem ayı ! Hitler’den öğrendi zulüm yapmayı , Mason uşaklara, medya sus payı ; Bomba yağdırana, taş at “ebâbîl”… Soykırım namına sembol İSRAİL. Kitabı uydurma, Zebur -Tevrat’tan ? “İbrahim ve İshak” yazık ki atan ? “İsmail” in soyu Hak’tan mı kurban ? “İsrail Yakup” tur; nesiller “Kâbil !” Sen, vampir yarasa yok ol İSRAİL ! **************-----------*************** Ya’kûb (as)’in soyu, İshâk (as) vasıtasıyle İbrahim (as)’a dayanmaktadır O, İshak (as)’in ve İshak (as) da İbrahim (as)’in oğludur Annesinin adı Refaka’dir Kardeşi Ays ile beraber, ikiz olarak doğmuştur Kardeşinin ardından doğduğu için ona Ya’kûb denmiştir.Ya’kûb (as)’in diğer bir adı da İsrail’dir. Kardeşi Ays’tan kaçarak dayısının yanına giderken gündüzleri saklanmış ve geceleri yürümüştür Bundan dolayı kendisine İsrâil (GECE YOLCUSU)denmiştir. Kelime olarak İsrâil geceleyin (Allah’a) yürüyen demektir.Bu sebeple Hazreti Yakup’a "İSRAİL YAKUP ;Soyuna da “ İSRAİLOĞULLARI ” denir. (et-Taberî, Tarih, Mısır 1326, I,162 vd)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET TURANOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |