..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > esra




8 Aralık 2008
Bugün Bayrammış Unuttum  
esra
hani büyüklerimiz hep derdi ya nerde o eski bayramlar,evet nerde o bayramlar.gülerek eğlenerek karşıladımız o bayramlar.bayramlarımızı kimler caldı.annem nerde ya babam,bayramı büyük bir sabırsızlıkla beklerdik.annem bi gün öncesinde ellerimize kına yakardı sabah kalktığımızda ilk iş kimin kınasının en iyi cıktığına bakmak olurdu.daha sonra annemle ablam bayram kahvaltısı hazırlarlardı.patates kızartması herzamankinden farklı oluurdu


:AFBA:
hani büyüklerimiz hep derdi ya nerde o eski bayramlar,evet nerde o bayramlar.gülerek eğlenerek karşıladımız o bayramlar.bayramlarımızı kimler caldı.annem nerde ya babam,bayramı büyük bir sabırsızlıkla beklerdik.annem bi gün öncesinde ellerimize kına yakardı sabah kalktığımızda ilk iş kimin kınasının en iyi cıktığına bakmak olurdu.daha sonra annemle ablam bayram kahvaltısı hazırlarlardı.patates kızartması herzamankinden farklı olurdu.babamın bayram namazından gelmesini bekleme zamanı artık babam gelirse hemen elini öpüp harçlık alacağız.işte babamda geldi harçlıklarıda aldığımıza göre artık kahvaltıya gecilebilir.bunları yazarken içimde bir kırkınlık oldu çünkü bunların hepsi 3 yıl önce yaşanmıştı.şu an bayramların ismini duymak bile beni sinirlendiriyor.çünkü artık ben o ellerine kına yakılan küçük kız çocuğu değilim annem yanımda değil ve ben artık kendi evimde babamın namazdan gelişini beklemiyorum.çünkü artık evimden çok uzak bir ildeyim.kimsesiz bir başıma,annemin mezarına gitmem gerekiyor ama ayaklarım hep ters yönde oraya her gittiğimde gücümü kaybediyorum çünkü.ya o bayram ziyaretleri hiç sevmemişimdir zaten.ben evimde vakit gecirmek istiyorum annemle kardeşlerimle bir tatillerde görüşüyorum.özelleikle amcamlara gitmek hiç içimden gelmiyor.tabiki bizim bütün itirazlarımıza rağmen babamın dediği oluyo ve biz herkesi ziyaret etmek zorunda kalıyoruz.kalbimde o an bir fırtına kopuyo bu şehirden gideceğim ve bir daha bunların hicbirini görmeyeceğim diyorum.ve bunu başarıyorum su anda o sevmediğim amcalarımın hiçbirinin yanına gitmiyorum.arada bir teyzemlere gidiyorum.ama artık benim mutluluk fotoğraflarına tahammülüm yok.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşk Hep Böyle Acı Mıydı [Deneme]
Anne Ben Büyüyorum Galiba [Deneme]
Ben , Annem ve Hiç Ummadığımız Bir Hayat [Deneme]
Ben Kimim [Deneme]


esra kimdir?

ben 24 yaşında bir hemşireyim zorları secerek başarılı olan

Etkilendiği Yazarlar:
zülfü livaneli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © esra, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.