..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > esra




16 Kasım 2008
Anne Ben Büyüyorum Galiba  
esra
o küçük kız çocuğunu gördünüzmü daha biraz önce buradaydı.annesinin dizleri dibinden ayrılmayan kendi başına bişey yapamayan annesine babasına hep ihtiyac duyan kız çocuğu.olamaz korktuğum başıma geliyor ben büyüyorum o kız çocuğu her gecen gün kayboluyor.aman tanrım ben büyümek istemiyordum ki.


:AIAG:
anneciğim babacığım nerde o günler diye başlayan cümleler kurar oldum.ben ne zaman büyüdüm böyle eski günleri hatırlarken içi burkulan bir genc kız olmuşum farketmeden.ne zaman oldu bu?sizin el bebek gül bebek büyüttüğünüz kız şimdi bu koskoca dünyanın yükünü tek başına omuzluyor.ben geçmişime dönmek istiyorum annemin bana ninniler söylediği babamın dizlerine oturup ablamı şikayet ettiğim o günlere.ama bu imkansız değil mi?anne bana babamla nasıl tanıştığını anlatırmısın diyen kız çocuğuna annemin gülümseyerek evet küçük hanım gel de anlatalım bakalım dediği günleri hatırlıyorum.büyük bir heyecanla kucağına oturup senin anlatmanı beklerken o anların hic bitmemesini isterdim.senin hep o şefkat dolu kucağında ölene kadar bir ömür boyu ayrılmayalım anne demiştim.beni yanlız bırakmayacaksın değil mi anne?dediğimde gözlerindeki o sıcaklıkla gülümseyerek hayır yavrum seni asla bırakmayacagım demiştin.ve babamla tanıştığınız o günleri anlatmaya başlamıştın anne.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Hep Böyle Acı Mıydı
Ben , Annem ve Hiç Ummadığımız Bir Hayat
Ben Kimim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bugün Bayrammış Unuttum [Öykü]


esra kimdir?

ben 24 yaşında bir hemşireyim zorları secerek başarılı olan

Etkilendiği Yazarlar:
zülfü livaneli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © esra, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.