Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Sevdigin kadar sevilirsin Yerin seni cektigi kadar agirsin.. Kanatlarin cirptigi kadar hafif.. Kalbinin attigi kadar canlisin.. Gozlerinin uzagi gordugu kadar genc.. Sevdiklerin kadar iyisin.. Nefret ettiklerin kadar kotusun.. Ne renk olursa olsun kasin gozun.. Karsindakinin gordugudur rengin.. Gule bildigin kadar mutlusun, uzulme, bil ki agladigin kadar guleceksin.. Sakin bitti sanma her seyi, sevdigin kadar sevileceksin.. Gunesin dogusundadir sana verdigi deger .. Ve karsindakine deger verdigin kadar insansin.. Ay isigindadir sevgiliye duyulan hasret.. Ve sevgiline hasret kaldigin kadar ona yakinsin.. Unutma yagmurun yadigi kadar islaksin.. Gunesin seni issttigi kadar sicaksin.. Kendini yalniz hissettigin kadar yanlizsin.. Ve guclu hissettigin kadar guclusun.. Kendini guzel hissettigin kadar guzelsin.. Iste budur hayat!Iste budur yasamak, bunu hatirladigin kadar yasarsin.. Bunu unuttugun kadar cabuk unutulursun.. Cicek sulandigi kadar guzeldir.. Kuslar otebildigi kadar sevimli.. Bebek agladigi kadar bebektir.. Ve her seyi ogrendigin kadar blirsin, bunu da ogren Sevdigin kadar sevilirsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mustafa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |