Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Soğuk mavi yanlızlığım Gözlerimde maviye çalar bir gözyaşı Elimde bir mavi karanfil Seni yanlızlığa mahkum ediyorum Saçlarıma beyazlar takıştırıyorum Sarılar pembeler can yakıcı kırmızılar Bir gül bir papatya bir hanımeli Bir funda taşıyorum avuçlarımda Dağ delen rüzgarları üflüyorum yapraklarına Yanlızlığına şarkılar söylüyorum Soğuk mavi yanlızlığım Seni terk ediyorum Giden senmisin benmiyim bilmiyorum Sensen minnet duymam gerek Borçlu olmak istemem sana Sen kal ben giderim Geri dönmem ağlama Mutluluğa merhaba Sana elveda diyorum Sen kal ben bütün sensizliğimle Başım dik, alnım ak Ve yüreğim sevdalı gidiyorum Soğuk mavi yanlızlığım Seni terk ediyorum Soğuk mavi yanlızlığım Seni zaten hiç sevmemiştim Hep bir yanın eksikti Çünkü ben o yanını aşkla doldurmuştum Seninle başbaşa olduğum vakitlerde Hep rüyalar vardı yanı başımda Mutlu düşler kurmuştum eksik yanlarının üstüne Seni hayallerle tamamlamıştım Soğuk mavi yanlızlığım Sen bana hep birkaç beden küçük gelmiştin Ve ben hep sana sığabilmek adına küçülmüştüm Oysa anladım ki sensizlik en güzel hediyeymiş bedenime Çıplak kalma pahasına çıkardım seni üzerimden Artık giymek istemiyorum Soğuk mavi yanlızlığım Seni terk ediyorum....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yasemin Doğrubakar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |