Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana |
|
||||||||||
|
Onlar çoooook büyük şeyler umut ettiler gelecek için oysa taşınamayacak kadar yüke sahip olmak anlamsızdı ama bilemediler. Ne boyun eğmesini bildiler sevgiye ne de boyun eğdirebildiler bir katı yüreğe. Onlar sevgiyi hiç çözemediler. Bir damla gözyaşını çok gördüler çatlamış dudaklarına. Ağlamak zayıflık zannettiler. Süzülen gözyaşlarını düşman ilan ettiler hırs dolu gözlerine. O sıcaklığı bir sahte kahkahaya değiştiler. Lüks arabalar , şan, şöhret para kaptı sevginin yerini. Aşkı bir yeşil kağıt parçasına esir düşürdüler. Başlarına taş yağdırmadı mevlam bela yağdırdı, hırs yağdırdı, sorumsuzluk yağdırdı, dengesiz beyinler sardı çevrelerini cezayı anlamadılar. Onlar yaratan yerine bir sahte ilaha taptılar. Bir dal çiçeği çok gördüler gülen yüzlere. Sevmeyi bilenlere gülüp geçtiler. Oysa sevmekti yaşamın özü ama hiçbir vakit göremediler. Geceler parlak ışıklar altında kulak çınlatıcı gürültülerde güzel geldi onlara, oysa hiçbir zaman yıldızların sessizliğini dinlemediler. Onlar bu çarpık hayatlarında huzur nedir hiç bilmediler. Sadakat nedir hiç bilmedi kalpleri onlar acımayı hiç bilmediler. Donuk bakar oldu gözleri. Onlar dönüp aynaya baktıklarında ruhlarını hiç görmediler. Bir denizdi yaşam onlar için. Hayatları boyunca yunuslar gibi yüzmeyi istediler. Oysa deniz maviydi onlar maviyi hiç tanımadılar. Bataklık rengiydi her günleri. Çırpındıkça battıklarını hiç bilemediler. Onlar ne sevmeyi bildiler ne de insanca yaşamayı becerebildiler, Dalında meyve yetişmeyen bir bitki gibi geldiler kuru bir dal gibi gidecekler Çünkü onlar sevmeyi hiç bilemediler...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yasemin Doğrubakar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |