"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Ay bakır tepemde. Gecemde karanlığı yarıp, gizemiyle; bir bütün bakar penceremden. Kurşun savunmasız bedene sesli girer; doğrultusuyla... Yakar yüreği, derin bir "Ahh" çıkar sessiz çığlığından; Ahh, gökyüzündekileri inletir! Tanrı lanet eder; gizemli saklambacına son verir, Düşkün de!.. Aslında sonu yok bu oyunun, sen-ben yaratmaklığında Güneş de karanlığı aydınlatmıyor mu sanki; Olmasaydı tüm bunlar alacanın keyfine kim bakardı? Saklambaç oyunu kalmazdı. Çocuklar mahrum olurdu oyunlardan; Oyuncakların dili olmazdı! Ebelemeceler olmadıkça hayatın ne tadı vardı? Renksiz, şekilsiz ve isimsiz... * * * Büyüyen gözler gibi büyüdük. Oysa çocuktuk; Sen de, ben de, onlar da... Büyütüldük gözlerde, beyinlerde, yüreklerde ... Ve vurulduk derinliklerde; okyanustan sivrilmiş dağ tepelerinde... Sevda Türküleri, Aşk Şarkıları Dinlemek ve dinletmek kime, neye? Sonunda ölümsel ayrılık varken yolculukların durağındaki kavuşmalarında; Damağında kekre tat bırakan ayrılıklar... Korkarım!.. Tanrı şahidim olsun, olursam şayet yaratan; Ceza yok bu defa. Sonsuzluk somut olsun, kainattaki hesapta. Yılan dost, hava öksüz, kul sözsüz olsun!.. Gülizar Özlem (GÜRSES) SARAÇOĞLU NOT: Her hakkı mahfuzdur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülizar Özlem SARAÇOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |