Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Toplama işlemiyle küçücük mutlulukların birbirine eklenerek artacağını;hayatın toplamının sevgi,saygı,kardeşlik ve barış olduğunu bizlere siz öğrettiniz. Çıkarma işlemiyle hayattan yalanları, dolanları,savaşları,hayal kırıklıklarını çıkarmayı;onları etkisiz eleman yapmayı öğreten hep siz oldunuz. Siz ki bölme işlemiyle dostlukları,mutlulukları ve özlemleri bir elmayı iki eşit parçaya böler gibi üleşmeyi öğrettiniz.Acıları,hayal kırıklıklarını ve üzüntüleri de birlikte paylaşarak onları yok edebilmeyi bizlere siz öğrettiniz. Çarpma işlemiyle bizlere sevgi katsayılarının dostluklarla çarpılarak çoğalacağını;barışın hoşgörünün karesi alınarak korunacağını öğrettiniz.Cumhuriyetin kare kökünün demokrasi ve halk egemenliği olduğunu siz öğretmediniz mi?Huzur ve refahın mutlak değerinin insan hak ve özgürlüklerine saygı olduğunu,sizin sevgi dolu yüreğinizden başka kim öğretebilir? Çağdaşlaşmanın formülünün akılcılık ve bilimsellik olduğunu,Atatürkçü olmanın buna bağlı olduğunu öğreten hep siz oldunuz. Siz ki matematiği bize sevdirdiniz öğretmenim.Hayatın ritminin matematik olduğunu öğrettiğiniz için size binlerce teşekkürler.Bizim sayılarla dostluk kurmamız için elinizden geleni yaptınız. 24 Kasım Öğretmenler Günü’nüz kutlu olsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevcan Özden, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |