Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
Yeter yıprattığınız bedenimi ey sevdalar. Yokluğun içinde var olma çabalarımı yok edişleriniz hayata dair yitikliğime eş değer. Sessiz ve duyulmayan çığlıklar atıyor yüreğim. Kulak verin ey sevdalar bırakın beni. Ben sevdalara tutkun sevdasızlık bana. Kırılmış aynanın parçaları arasında yüzümü görüyorum silik yaşamın yitirilmişliğini anımsatıyor bana. Silinmişliğim yaşayıştan değil sevdasızlıktan. Çalınan her kapının yalansı oluşumu yüzüme tokat gibi inerken gerçek sevdalar yaşama isteklerimin içinde kaybolmuşum. Yalana olan tutkunun verdiği hazlara bulanmış insanlığın yitirilmişliği canlandı kapımda. Yalanın içinde yok oluşun hengamesi dürüstlüğün bitiş noktasına denk getirilmiş. İnsan olmanın anlamı yalanla yaşayabilmeye eş değer olmuş. Herkes de bir var olabilme histerisi, hayatın anlamsızlığı içinde insanlığımın yitiriliş çığlıklarının kulaklarımda çınlayışı. İnsan olmaya hasret bir anlamsızlık içimde akıyor çağlayan misali. Ne çağlayana kendimi bırakabiliyorum nede çağlayanın gümbürtüsüne kulak tıkayabiliyorum. Bugünlerde ben olamayışım nedendir? Nedendir anlamsızlıklara boyun eğişim? Yitik bir şehirde kendini yitirmiş insanlığın içinde bir yitirtmişlik daha bedenim. Umutsuzluğum dünü geride bırakırken yarını düşleyişlerim hezeyanlara dolanıyor. Ben olmaktan kendimi yalıtırken küçük gülüşlerin ardına takılıp tekrar kendimi aramaya koyuluyorum. Ne kapılar çalıyorum yalansız aşklara çıkarsız sevgilere kendimi adamak adına, her çaldığım kapı anlık ışıldayan yüzlerle açılıyor her girdiğim kapıdan bir başkası olarak çıkıyorum. Ben ben olmayı beceremiyorum şu aralar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © HALİL GÖZALAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |