..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Özgür EKREN




19 Ağustos 2008
... Aşkın Bir Boyutu...  
Özgür EKREN
Bu yazı uzun bir hiyakenin bir parçası olmakla birlikte aşkın nasıl bir boyuta geldiğini gözler önüne serecek sizler o cümleleri okurken...


:BJAA:
...Aşk çöküntüm öyle bir noktaya geldi ki seninle olabilmek uğruna başka kadınların vücutlarında alıp veriyorum neredeyse her nefesimi. Onlara olan düşkünlüğümden değil, seni yaşatmak uğruna her şey. Onları mutlu ederken seni hayal ediyorum her defasında. Garip bir tutkuyla bağlanıyorum önce, ardından seni yaşayabilme, yaşatabilme düşüncesiyle damarlarımda bir heyecan… Alıkoyamıyorum bu istekten kendimi. Ne kadınların yollarını gözledim böyle zamanlarda, ne hayatların kesişme noktasında yakaladım kendimi… Acımaksızın her defasında senin tadına ulaşmak için onları kullandım.
Öyle haberler alıyorum ki senden. Sen de tıpkı benim gibi vücudunu aşka satıyormuşsun. Geçen günler de ortak arkadaşlarımızdan biriyle karşılaştım. Ayaküstü sohbet ederken istemeden ağzından kaçırdı gibi. Aslında benim böyle düşünmemi sağlamak için ağzından kaçırmış gibi davrandı. Her halinden belli oluyordu bilerek söylediği. Usulca dinledim olup biteni anlatırken. Benden sonra hayatına bir sürü insan girdiğini, her ilişkinde mutsuzlukların peşini bırakmadığını, bir türlü huzurlu bir hayat süremediğinden bahsetti. Öyle seri bir şekilde anlatıyordu ki bunları sanki özellikle yollanmıştı bana. Kaderin bir cilvesi gibi geldi bunu düşündüğüm anda. Hala ısrarla konuşmaya devam ediyordu, belli ki benim ağzımdan laf koparmadan, bir lokma da olsa dedikodu malzemesi almadan gitmeyecekti. Ben de inatla usulca dinlemeye devam ettim. Neredeyse yarım saat konuşmuştu. Bir anda aklıma, “bir gün gelecek bedenin bile yaptıklarına isyan edecek, mutsuzluğunun acısını bile benimle paylaşacaksın…” dediğim zamanlar geldi. Tanrı akıttığım onca gözyaşının değerli olduğunu anlatmaya çalıştığını düşündüm senin nasıl, ne halde olduğunu öğrendiğim anda.
En sonunda söyleyecek sözleri kalmadığının, yani dedikodunun sonuna geldiğini anladığı anda sustu. Benim bir şeyler söylememi istercesine gözlerimin içine bakıyordu.
- Herkes hak ettiğini yaşar. Dedim.
- Benim gitmem lazım, biraz acelem vardı. İyice geç kaldım.
Dedikten sonra, alelacele yanımdan ayrıldı. Bense senin şuan ki hayatın hakkında anlatılanlarla şok olmuş bir vaziyette, onca insan kalabalığının içinde usulca beklemeye devam ediyordum. Sanki hala gelecekmişsin gibi. Ben nereye, nasıl gidecektim? Bunları bile unutmuştum senin isminin geçtiği o ilk cümleden beri...
Kendi kendime anlatılanları toparlamaya çalıştım. Mutsuzdun, hayatın acılarla doluydu. Huzur yakınından bile geçmiyordu. Dünya başına yıkılmıştı resmen. Bunları düşündükçe çıldırıyordum. Ben onca kadınla seni mutlu etmek, seni yaşatabilmek için beraber olurken, sen nasıl bu hale düşmüştün. Nasıl vücudunu bu kadar kolay aşka teslim etmiştin.
En çok neyi merak ediyorum biliyor musun? Başkalarıyla sevişirken gözlerini kapattığın anda bize ait hangi anıyı eski bir film gibi tekrar tekrar oynatıyordun o en zevk aldığın anlarda? İşte bu sorunun cevabını öğrenmek için öyle kadınlar seçiyordum ki; aldatılan kadınları, yıllardır erkekleri bir oyuncak gibi kullanan kadınları… Gün geldi seni anlamak için günü birlik ilişkilerin içinde buldum kendimi.
Aşk, tutkuların izini sürerken beni iğrenç bir hayatın içine soktu. Ben de senin gibi mutsuz, bir o kadar da huzursuzum. Senin hakkında anlatılanlar benim hayatımdan farksız. Tek fark ben artık hayatımı herkesten her şeyden uzakta yaşıyorum. Kimse bilmiyor…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: İhanet Teması ve Kalemin...
Gönderen: İdil Demir Tunaboyu / , Türkiye
10 Eylül 2008
İhanet temasını çok iyi işliyorsun.Kalemin oldukça iletken.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gidiyorum
... Tuhaflıklar Ülkesi...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
... Çıka - Gel... [Şiir]
... Rüyalardaki Aşk Sahnesi... [Şiir]
... Çekişme... [Şiir]
... Biri Gölgenin İzinde... [Şiir]
... Kendin... [Şiir]
... O... [Şiir]
... Yürek... [Şiir]
... Bir Manzaraydı Aşk... [Şiir]
... İki Yürek, İki Mekan, Tek Aşk... [Şiir]
... Uyuyunca Çok Sevdim Onu... [Şiir]


Özgür EKREN kimdir?

Düşe yazdım geleceğimi çizerken Beyazı gördüm siyahın içinde Siyahın beyazla kavgasını yazdım… Kavramların unutulduğu şehrimde…

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz,Can Yücel...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özgür EKREN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.