Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Annem… Maviydi bütün bulutlar ama kimsesiz bir yağmur yağıyordu yüreğimde usul usul. Ben annemi özlüyordum. Sessizce ağlıyordum sonra. Bitmek tükenmek bilmeyen zırıltılarım beni yine hasretlerle dolu akşamın koynuna hapsediyordu. Ellerinin değdiği yerlere gülleri emanet bırakmışsın anne. Kokusunda sen varsın. Aklıma düşüyorsun ve ben hayallerimin en güzel yerinde sana geliyorum. Senin için yazıyorum bütün şiirlerimi sevgiyi adının baş harfine yüklüyorum noktalara hasretler bırakıyorum. Özlemleri anlatıyorum paragraf başlarında. Ben sana ağlıyorum anne. Yaşadığım hasret dolu günler Siyah beyaz resimler çıkıyordu karşıma. Elimde çiçekler karanlık bir gece, yanı başımda sessizliğimin kopyası. Ve sonra eteklerinde akşamları özlüyorum anne. Ellerinin çizgilerinde arıyorum gülüşlerini, gamzelerinde filizleniyor bütün hatıralar. Dualarımda saklıyorum seni. Her gün batımında sıcaklığını arıyorum cemreleri düşüren topraklarında. Yaramaz kızının insanlara illallah getiren davranışlarına hanım efendiliği ekliyorum. Yerli yersiz konuşmaması gerektiğini öğretiyorum. Uslu bir kız yetiştiriyorum sana. Asabiyete izin vermiyorum. Kavgalarımda bile sabırlı olmayı direttiriyorum şımarık kızına. Dualarında gücünü özlüyorum anne. Sahilde aradım dün gece çocukluğumda kaybettiğim anılarımı. Çakıl taşları takıldı sadece ayağıma. Dalgalara anlattım özlediğim akşamları. Ben dalgalarla ağladım anne. Yaprak yaprak döküldü bütün hayallerim gün ışığına sızmayı bekleyen akşamlarda. Ellerimin kaldıramadığı bir boşlukta sesini özledim. Buklelerinde ayazları özledim anne. Peşime taktığın meleklerle hayallerimi yolladım sana dün gece. Kulaklarına huzurlu olduğumu fısıldadım. Onlarla dertleş ve sonrasında bana kokunu yolla anne. Melek kokunu Yağmurlara gülücüklerini kat ve bir sonbahar akşamında yolla bana ellerini. Karanlığın sokaklarına yaslanmış yalnızlığımda bana dualarını emanet bırak anne.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © araz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |