Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana |
|
||||||||||
|
Hayaller pusu kurmuş yüreğinde Gülen yüzler kaybolmuş Ve hep yanlış anlaşılmıştın. Esir sözler kilitlenmiş kalbinde Umutlarını yitirmiş bir çığlık gibiydi, Hıçkırıkların… Bu yanan hengâme de kavrulurken ağır ağır, Kafamı kaldıramazken içimdeki telaşeden Yüzüme çarpıyor bu kahrolası kahır! Gülüşünde kayboluyorum… Sessizlik çöküyor ciğerime, Alabildiğine sağır! Ve hayat sanki tersine dönüyor. Kalabalıklara karışırken gölgem, Bir tek seni görüyor gözlerim. Söylesene sevdiğim; Tükenir mi bu sevgim? Azalır mı bu sevgim Zaman alıp basını giderken habersiz Çekilip bir köşeye sessizce ağlardım Biliyor musun? Belki haykırıyorum ama Kesiliyor nefesim Haykırışlarım çok ama çok sessiz Dünya sanki bir tiyatro İnsanlarsa orta oyuncusu Figüran olmak ne zormuş Sevgim olmuş bir senaryo Herkes oynamak istiyor Oynanmak ne kadar koyarmış Hiç bilmezdim Başrolüm sensin benim Bense senin seyircin Hep seni izliyorum Hep seni görüyorum İçimde acı var sevdiğim Ama ben seni görünce Kalkıyorum ayağa Hem alkış Hem de tebessüm ediyorum Hayallerle yaşam birbirine karışınca Sanki toz olup dağılıyorum Kavgada dövülmüş bir çocuk gibi İstemeden ağlamak istiyorum Ve kaderin görkemli cilvesine Bir tekme atmak için Hem kendimi Hem de sevgimi feda ediyorum Senin yalnızlığın beni kahreder Tükenirim en güzel çağımda Ömrüm kendini bertaraf eder Seni gördüğüm zaman karşımda Hayatla alay eder Felekle inatlaşır Hı… Azrail’le Türk ruleti oynardım Ve inan bir tetik çekişimde Gözümde seni canlandırırdım Şimdi çekip gitme zamanı Seni yarı yolda bırakmak var mı? Sende Atacaksın restini feleğe Çekip gideceğiz buralardan Ama senin son sözlerin Kulaklarımı sağır ediyor Gözlerimdeki yaşları siliyorum artık Kaçıyorum bulutlardan Etme ne olur? Sus artık, Deşme yüreğimi Duymak istemiyorum bu sözleri Ama sen inatla haykırıyorsun Ve diyorsun ki, O hıçkırıkları yutkunmak isterken Gülen yüzler geri gelsin derken Karanlık bir oda da Yine içine hapsolmuş bulursun kendini… Ömrün, yüreğine kilitlenmiş sözlerin Anahtarını aramakla geçer…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © YILDIRAY KARASU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |