Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Hep siz vardınız. Olmadığınız halde, göründünüz başka yüzlerle, hırka hep suya çekti. Üzerinizde çelik makaslar, hırkanın dokunmasına izin vermediniz. Ne zamanki çelik jilete döndü, sizi de kesti. Telaşa kapıldınız… Hiç zaman geçirmeden, dolabınıza sakladığınız yemekleri ısıtıp ısıtıp tekrar sürdünüz sofraya, hiç doymayan misafirleriniz vardı. Siz ellerinizde purolarınız keyifle tüttürdünüz. Onlar afiyetle yediler tekrar tekrar… Bağışıklık sistemleri kuvvetliydi. Hiç zorlanmadılar tüketirken, tadını bildikleri bayat yemekleri… Tok gelen müşterilerinizin mönüsüne de el attınız. Birkaç renkli sözle aç müşterileriniz listesine eklendiler. Aslında sizin için sunmuş olduğunuz yemeğin tadının, tuzunun önemi yoktu. Önemli olan tek şey, bundan nasıl nemalaşacağınızdı. Siz hiç duramazdınız. Durmadınız da. Gözünüzü kör etmiş olan egolarınız ve besleneceğiniz bunca kaynak varken, durmanın anlamsızlığı üzerinize sinmişti. Dokunmuş hırkalar sizin için bir anlam ifade edemezdi. Sizin için en önemlisi, hırkanın içinden iplik kaçırmak ve defoluya çıkarmaktı. Ki alıcısı çıkmasın ve üzerine siz çöreklenesiniz… Zaman içinde yüzünüze inan birden fazla şamar karşısında; cebelleştikçe daha da çok battınız. Artık, kokuşmuş yalan dolu yıldızlı sözlerinizi kimse duymaz oldu. Siz zaten hiç yoktunuz. Bir süreliğine girmiş olduğunuz pembe rüyalar aleminde foyanız meydana çıkmıştı. Artık gonklar çalmaya başladığında kapınıza gelip bekleyen arabalarınız olamazdı. Çünkü siz hep yalınayaktınız. Sizi gördüm. Sobelendiniz…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aytekin Orhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |