Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sevemediğim gibi söyliyemiyorum da sevdiğimi Aklımda uzak, henüz şehirleşmemiş bir köy, aşkın bende Yüreğim, aklımın hep bir adım gerisinde... Uzanamadım kaç zamandır ellerine, Dokunamadım tek bir tel saçına bile, Öğrenebilseydim yürek ağrılarını silebilmeyi bilirdim, çok geç olmadan Bana serçe parmağının yetebileceğini Sen gelmesende!.... Hep başka baharlar bekledim ben, Kapadım kalbime giden tüm kapıları Kocaman hayallerimden derlediğim, Şu ucuz kilitlerle, Ve beni bırakıp gittiğin şu sonbahar günü Bir kere daha yenildim sevmeye, Başka baharlar bekleyen ben Kaç bahardır Saçlarıma çiçeklerden taç yapman hayallerini Erteleyip duruyorum Niçin ve nasıl sorularını Her bahar tatil ederek! Siyah-Beyaz film karesinde Şu sevgili gidiş kararını Kahramanca verirken sen Daha iyiyim şu sıralar ben, Daha az sancıyor şimdi içim Gittiğin gün gibi karanlık değil her yerim Ruhum garip bir huzur arıyordu Beni bırakıp gittiğin o sonbahar günü Sanırım buldu... Sonbaharları sildim defterimden Yaşanası ilkbaharlarım var artık benim İçinde saçlarıma çiçeklerden taç yapan, Tek senin olmadığın, Uzanamadığım, Uzansam bile dokunamayacağım!... Bir nev’i tutarsızlık benimkisi Aşkın bıraktığı yaralara gösterilebilecek En basit güç gösterisi! Serçe tadında kaldı gözlerin, Sakin, munis, ürkek Okuduğun kitaplarda yoktu sevmek Yağmur gözlüm, Olmadı zaten hiçbir zaman o yürek!…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |