Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
Yaşlar gönle akar yakar kavurur.... Uyku tutmaz gözlerimi, yangın yerindeyim ama üşüyorum, üşüyor ellerim, üşüyor yüreğim. Sen kavurucu gün ortasında, ben hoyrat gecenin soğuğunu yorgan yapıp çekiyorum üzerime. Korkuyorum, karabasanlar kovalıyor uykularımı. Uyumak istemiyorum, ölmek istemiyorum. Nafile! Öleceğim, ölüyorum... binlerce ben ölüyor bir yerlerde, tekrar tekrar... umutlar başka baharlara kalıyor. Bu kaçıncı bahardı feda ettiğim geceye Bu kaçıncı güldü daha dokunmadan kuruyan Oysa.. Şehzade gülleri göndermek istemiştim sana.. Bu nasıl taksimdir bilinmez, mevsimlerden payıma hep zemheriler düştü, nevbahar olmaz mı hiç bilinmez... Korkunç bir serencama düştü yüreğim Sıtmaya tutulmuş gibi titremekteyim Uzat elini sevdiceğim Tut!.. yoksa düşeceğim. Tut!... Yoksa............. Oysa ki.... Oysa ki ben, sevdiceğim türkü tadında yaşamak isterdim Leyli Leyli... Sana Şehzade gülleri göndermek isterdim. Rayiha kokan saçlarını uykularıma yastık yapmak isterdim Heyhat... Şimdi söylenmez oldu türkülerim, elimden alındı güllerim. Bir kokusu kaldı rüzgarda salınan zülfü siyahının. Dayanamam.. Dayanamıyorum .... Artık kıyamet kopmalı ve hatta kıyametler, okyanuslar taşmalı yüreğim kabarıyor, dağlar parçalanmalı göğsüm çatlıyor, güneş yakmalı her yanı, alevler sardı gözlerimi, gök kubbe çökmeli ayaklarım tutmuyor, Olmalı artık olmalı.. Olmalı, yoksa asi olacağım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Selami Ceylan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |