Dünyaya geldiğinden, dünyada bulunduğundan, dünyadan gideceğinden hoşnut olan bir kimse görmedim. -Namık Kemal |
|
||||||||||
|
Birden yok oldun Habersiz,umarsız… Geride bıraktıklarınla artık,yalnızız Daracık boşluklar içindeyim Ne boşluğu anlıyorum Ne karanlığı Soluklanacak takatim bile yok Kendi,soluğumdan nefes alıyorum Masmavi bir denizde Hiçbir geminin demir atmadığı Bir liman Sahipsiz dalgaların son bulduğu Köpürüp dağıldığı Sonra maviye karıştığı Bir iskeleyim Bir damla mutluluktum yağmurlar içinde Şimdi yağmurlar benim içimde Her damla bir kurşun gibi Dağıtıyor tenimi Baharın sonundayım artık Martılar geçiyor üstümden Küsüyorum çiçekler gibi Boynum önde yürürken Benden çalıyorlar mutluluğu Bir canımı daha alıyorlar sanki Ölmüyorum; ama Seviyorum, özlüyorum, bekliyorum Başka martıların gelişini Beni sevişlerini Okşayışlarını tenimi Bir hayat hikâyesi oluyorum Kendi içimde Küçük bir canla Sonsuza yüzer gibiyim Ne sonsuza yetişiyorum Ne son buluyorum Ne de sesin duyuyorum uzaklarda Sonra aşk oluyorum Gözyaşı, ayrılık anlarında Ayrılığı ben istemiyorum ama Rüzgâr oluyorum, titriyorum Deli gibi esiyorum Kınımı bulamıyorum Gökyüzünde bir bulut oluyorum Ağlıyorum sonunda Karanlık oluyorum Dönmeni beklerken bir sabah Güneş oluyorum Seni görüyorum karşımda Gitmesen diyorum Gitmesen bir daha Varlığımda yokluğun oluyorum Unutuyorum zamanın sularında Unutuyorum gitmelerini Gelmelerini seviyorum BEN; YOKLUĞUNDA YOKUM…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © süleyman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |