Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
ve ıslaksa biraz tılsımı kemanın üsteleme..! var olan bir düşünce geziyorsa beyninde karavana ve üç diş sarımsağa benziyorsa gülüşün eksik bir şeyleri dilenemiyorsan hayattan merdivenler dağ oluveriyorsa karşında gözlerin uzağı göremiyor demektir uğraşma..! bir bakışa çivileyip umudu şarkılara, şiirlere bulaşma..! alıp başını gitmen daha doğru çiftleşmeden bu karabasanla bir gece ansızın aralık bıraktığın kapıdan gelir umudunu kovmak asılırcasına yıldızlara yolarcasına kendi saçını nankör bir kedinin üzerine basar gibi kararlı ve gerekirse biraz ürkek üşüyerekten azda ! gitmek tımardan kaçan atlara dalgalandırıp nefesini gerilip bir bayrak gibi sokaklara bütün fahişelere bırakıp izini ince topuklu bir bestenin madeni değerini ödeyip ipini sallandırmalısın sokak lambasında günahlarınla dolu mezarda cesedine yer yok.. uğraşma..! bu fırtına, toprakla sevişen yağmur belki beyazını taşır hasretin.. mahur yansımalar düşer şakaklarına sevdaya iki adım mesafede kaybeden sen.. kazanan içinin zindanında mahkûm düşün! özgürlük müdür aşk..? ılık bir nefesin dudağını kandıran titrekliği uyanması düşün kuytularından uçurum kenarı dilde yuvarlanan kelimeler elmacık kemiğinden doğan nehir gamzende bedevi hasretini öpen nem karanlığa gebe yarın katıksızca ısırdığın dudak hırsına duyarsız duvarlar sessiz, çaresiz, durgun Kafdağı hayalinle sen bir Anka kuşu kadar yalnız horlanmış ırklar gibi çaresizsin belki gitmeli içinde ki o iki kişiliktir çoğu zaman aşk bir çocuk kadar masum değilse doğurduğu ve çullanmışsa ömrüne siyah saçlı bir bulut tüm tuvallere aynı resmi işliyorsa fırçan martıları seçemiyorsan kaybolan yıllarda hep deniz feneri dibiyse durağın avuçlarınsa yüzünün zindanı yeni yüzlere gülemiyorsan mesela uçurtmanın özgürlüğünü göremiyorsan gökkuşağına küsmüşse gözlerin çırpınma../ tek kişiliktir ölüm.. ya o../ ya da yine o..! yoksa..!..hüsrana serilir kefenin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Saral, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |