Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
secde edip sevdama düşeyim bir vazo gibi parçalansın ruhum kimsesizliğine yaslanayım ölümün kabristan gözlerimdeki bu cesetler her mezar hırsızına emanet ettiğim yüreğim boş bavullarla dolu umudum köhne limanları yakılsın, yıkılsın bırak, kaldırım boyu gelecek olsun adım hayat faydasız çamurların kucağında kirlensin namusum bırak, bırak beni hayat köpek ulumalarını bastırsın sesim kimseler bilmesin hikâyemi belkemiğime saplı hançeri tenimde gizli mor lekelerimi saçlarımdan kendi kendimi asışımı bırak kimseler bilmesin hayat binlerce ihanet diksin mezar taşımı kalsın bir kelebeğin düşü bahara çirkefine bulaşayım ukala gülüşlerle titreyen dudağın bırak beni hayat ne yakını elimi tutsun umudun ne de yoluna düşeyim uzağın anladığım kadar olsun aşk anlaşıldığım kadar sevdaya layık bırak gonca kalsın kirpiğim değmesin çiy’ine günışığı yaprağa durmasın sinemdeki gül ayaza sevdalı öleyim.. HİÇ-liğimde bir kurşun yarası şavkımda yedi satırlık mektup saçlarımda kar taneleri bırak beni hayat kardelenler kadar temiz kalayım kasıklarımda taşıdığım bu sancı içime akıtılmış onca ihanet dölü aynada tükürdüğüm bu yüz eteklerimdeki utanç kırıntıları uçurum kenarı düşlerimle ben bırak, kopayım ense kökünden hayat onca ihtimalde hasretimi közledim hazırım ateşin yedi yıkanmışına yine gelmeden papatya zamanı hatırıma düşmeden sessiz bir göl kenarı çalınmadan umudumun eskimiş son sandalı kulun, kölen olayım hayat yaşatma bana saçları kesilmiş eskimeyen anıları.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Saral, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |