KADEH VE SİGARA
Bir kadeh gibiyim bu gece, sanki doldurulurken ki hüzünlü düşünce. Öyle bir dolu ki dış tabakama, o kadar taştı ki, o kadar soğuktu ki bir gözyaşı gibi... Titriyordum adeta. Sanki yere düşecektim o kadar sallanıyordum ki başım dönüyordu aslında. Ama birden hissetim bir el sarmıştı sap tarafımdan. Yakalamıştı saflığımdan. Sanki beni içiyordu ve bitmek bilmiyordu. Bir kere daha doldurdu. Sonra baktım ki hep doluyorum... Çok kötü kokuyordum. O içki kokusu güzelken kötü bir hal almıştı. Sonunda şişede dibini gösterdi. Ne olduğunu anlamadan birden sigara gibi oldum. Biri dudaklarında gezdirdi beni. Daha sonra bir ses, kibritti bu ve yakınlaştı. Sıcaklarken birden cayır cayır yandım. Acı çekiyordum. Kibritin kokusu hoş gelirdi önceden ama şuan resmen sırtımdan vurur gibi beni yaktı. İçine çekti. İçine çekti biri dudaklarının arasından ve derin nefes aldı. İçine karışmıştım. Etkilenmiştim. Çünkü her çektiğinde tattığı zevki anlıyordum. Fakat o benim yanıp kül olup sonrasında ise mezarımın bir küllük olduğunu düşünmemişti. Nasıl olurdu? Nasıl yapardı bunu bana? O kadar zevk verdim. O ise acı çektirdi... Bu kadar kolay mıydı bu? Ama bir şeyi unutmuştu. Beni içine çekmişti bir kerede olsa ve ben şuan içindeyim. İçini mahfeden artık benim...