..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Hüzünbaz




17 Ocak 2008
Sanki Rüyaydı  
-sanki tüm olanlar bir rüyaydı. artık uyandım veya uyandırıldım. son telefondan sonra kendimi alıştırmaya dair-

Hüzünbaz


-sanki tüm olanlar bir rüyaydı. artık uyandım veya uyandırıldım. son telefondan sonra kendimi alıştırmaya dair-


:BBJC:
     Sen ellerimden tutuyordun. Bura bir kumsal olmalı. Çünkü su köpükleri kumlarla öpüşüyor. Kıyıda küçük ama şirin bir ev var. Küçük bir balkondan birkaç metre uzağız. Evin bahçesi kumlara sıfır. Bahçede çiçekler var. Ortasında bir çardak var. Çardağın altında bir masa, masanın üzerinde bir gül tanesi, iki şarap bardağı, bir şişe, bir sigara paketi, üzerinde çakmak, yanında bir küllük. Masanın başında iki sandalye, sandalyelerde biz…

     Sen ellerimden tutuyordun. Fısıldıyordun bana. Sanki boşa geçmiş zamana nispet yapıyordun. Yıllar olmuş sanki bu sözleri söylemeyeli. Konuşuyordun. Ben dinliyordum.

     Sen gözlerime bakıyordun. Bu heyecanı hiç fark etmemiştim gözlerinde. Sen bakıyordun. Hiç bakmamıştın daha önce böyle. Birazdan kopacakmışız, yada bir daha göremeyecekmiş gibi bakıyordun. Gözlerinde konuşuyordu. Ben dinliyordum.

     Sen konuşuyordun. Ben dinliyordum. Daha önce bu sözler hiç çıkmamıştı dudaklarından. Bütün sevgi sözcüklerini notalamış, uydurduğun makamda döküyordun. Ellerin ve gözlerin sana vokal yapıyordu. Bu sözleri ilk kez birine söylüyormuşsun kadar heyecanlı, tek tek. Susmuştum. Ben dinliyordum. Sadece sen konuşuyordun. Hep konuşuyordun.

     Arada şarabını yudumluyordun. Gözlerin hala gözlerimde. Duygu ve arzu dökülüyordu gözlerinden. Yıllardır susmuş gibiydin. Sanki bu bir fırsattı. Sanki zamanı gelmişti. Dudakların konuşuyordu. Şarap süzülüyordu dudaklarından. Ellerimi tutuyordun.

     Ben dinliyordum sadece. Şaşkındım. Yıllar oldu böylesine içten sözler duymayalı. Yıllar oldu böylesine gözlerine dalıp seni yaşamayalı. Böylesine bir sıcaklığa dokunmayalı…

     Ben susuyordum. Sadece dinliyordum. Sen hep konuşuyordun. İçten, sıcak, samimi. Gözlerin konuşuyordu. Ellerin konuşuyordu. Ben seni dinliyordum. Duyuyordum. Arada annemin sözleri karışıyordu konuşmana. ‘Kalk oğlum’’ diyordu. ‘‘Sabah oldu.’’



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acım Geldi Bırak
Sahibine Gitmemiş Bir Mektup
Yıldız Bahçesi
Yanlızlık Vurgunu
Sessiz Çığlıklar
Radyoda İnce Şarkılar
Ne Yapsam Olmuyor

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Diyebildiğim Biri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Boyasız Düşler [Şiir]
Sen Kimseye Benzemiyorsun [Şiir]
Davet [Şiir]
Deli Şiir [Şiir]
Bir Şarkı Tutmuştuk [Şiir]
Önemlisin [Şiir]
Bir Deniz Yarattım [Şiir]


Hüzünbaz kimdir?

Yalnızlığın ve hüznün diğer adı. Çemberden oldukça uzak. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Aziz NESİN, Can YÜCEL


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hüzünbaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.