Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
güneşin bağrından çirkef parmaklarla çekilerek cehennemin zıpkınına asılmış ateş parçası yüreğim / çıplağım anne çıplak! ! teoriler uymuyor sol yanıma nazari bir aydınlık peşinde koşmalar yok mu anne oysa şafak kızıl bir merhamet değil midir kandan var olmuş düşünceye boynu kıl! ! ekmeği çalınan çocuk gibi ağlayan yağmur değil midir! eller yarım anne tırnakları çekili okşayıştır saçlarımda gezinen onca ağırlığıyla sömürülmüş avuçlar gözlerinde uykusuzluk mahkumu korkularla kaldırım boylarında gebermiştir fahişe adalet hiçbir hakkın treni uğramaz bu durağa kullanılıp atılan kirli bir mendil tecavüze uğramış masum genç kızın bacak arasında kan ve uğrayıp telaşına sürgün edilmiş töreye gerdek gecesinde kendini sunmaktır namus! anlayamadım anne dini bütün beşeriyetin kendi kitabına sövüp saymışlığını! istilacı ruhların çöplüğüdür türkülerimin çınlattığı sokaklar artık yıllarca afişlerimde savunduğum özgürlük sıcak bir yumurtalığa akıtılan üç kuruşluk zevkin şekilsiz ceninine dönüşmüştür (!) bebekler ölmüştür anne şimdi bana doğuşumla zerk ettiğin onurun şakaklarımda aklaşan aydınlığıyla beynimin içinde uğuldayan kurşunu kör bir bıçakla kanırtarak çıkarmak zor anne! canımı yaslasam diyorum anne kirli akıntısıyla faydasız çamurların göğsüne karanlıkta ekmek arası kısmetin ayak altına alınışı gibi düşsem diyorum! sessiz günahların ağır vebaline urgan boynumu bir bakışta gövdemden koparacak hırsı dişlerinde gıcırtı üşümüşlüğün lacivert pususuna! yorgunum anne kırgınım! yüreğimi militan duygulardan kurtaracak bir sevdanın ellerini tutamamışken daha ve akamamışken dalga kirpikli bir çift gözden pembe yanağa! insafı da cam kırığına dönüşmüşse yüreğin ne farkı olur anne ben yada işe yaramaz bir direğin! ! oysa şimdi mazbatası elinde /insan olarak doğmuş eşkalini ihbar eden aç yırtıcıların diş eti kanaması ve binlerce sömürülmüş halkımın derisinde kene ölü çocukların ruhlarını kirleten bir mezar hırsızıyım! ! hamuruma kattığın sütünü kirletmişliğimle ben göbek bağı çöplüklerde çürümüş şakağıma delik demir dayamış emperyalizmin kanı beş para etmez savunucusuyum! ! kim anne kim! ! boğazıma dolanmış hıçkırığın gözyaşı olur sol yanımda dondurulmuş hırsımı ve narkozu damarıma zerk edilmiş düzenin üzerine bir yanardağ gibi patlayıp / küle dönüşünü yeni filizlerle çocukların olacağı bir dünyayı hangi ressam çizer -ki benim kırıldıysa kalemim!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Saral, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |