..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > derya çoban




20 Aralık 2007
Yeter  
derya çoban
şimdiye kadar hiç bişeyden haberi yoktu


:BJFH:
evin arka bahçesine dolaştım. annem deforme olmuş bedeniyle odun kesmeye çalışırken; eşerbın altından bal ile yoğrulmuş saçları taşıyordu. yorgun ve bezgindi yüz.ahıra doğru ilerledim üvey anamla göz göze geldik.babam kuma almıştı anamın üstüne. tabi genç güzel kadın tabir yerindeyse taş gibi.ama o gözlerdeki nefret her an huzursuz eder insanı ah her neyse. gözlerime baktı şöyle bi sonra ne yapcanı bilmezce döndü içeri baktı geri bana döndü ve kızarak bağardı.
eeh içerde sizin oğlanın cesetiyle uğraşıyorum kaç dakkikadır yeter be kendiniz ilgilenin
koşarak içeri girdim. isteyerek olmadı diye ağlıyor böyle olacağını bilmiyordum ona senin alet küçük dedim ve kendini öldürdü.
cesetin üstünde gazete seriliydi öylece bahçeye sürükledim. annem ben yapamıycam sen yap dedi. ceset ağaç kütüğüne dönüşmüş.üstünde kocaman çiviler var. hepsini ellerimle saplandığı yerden döktüm aletinde de çivi vardı her yer kan ve soyulmuş deri altından çıkan sarı yağlar. bu görüntüye aldanmayın ama beden ağaç dokusunda sertliğinde çivilr ağaçtan sökülür gibi.tüm çivileri söküp eve koştum. babam bahçede oturmuş saz çalıyor annem camdan bana babana görünme sessiz ol işareti etti. babama görünmemeye çalışırken bir yandada çivileri çıkartırken tozdan bembeyaz olmuş ellerimi açmışım önümde ,biyere değmeden korkuyla aynı zamnada, hemen yıkamak için eve koştum.annem kapıyı kendimi gülmeye zorlayarak açtı kapıyı. ben ağlamamak için zor tutarak kendimi biraz isyankar biraz sinirli anne nolu yapma bu sefer gülmeye zorlamayalım kendimiz buna gücüm yok diyip banyoya giridim. yıkanma kararı aldım soyundum üstümde hiçbir şey yok. ellerim hala tozlu. tam musluğu açıyorum kurtulucam bu korkunç tozdan babam her zaman olduğu gibi kapıyı çalmadan içeri daldı. çırıl çıplak gözleri önündeyim.çık dedi kapıyı üstüne kapattım tamam diyerek. kapıyı açtı gene üstümü giyinmeme fırsat vermeden kapadım gene üstüde çık dışarı diye gene açtı kapıyı neden giyinmemi beklemiyo görmüyormu çıplağım neden beni böyle görüyor utanıyorum neden banyoda benim sıram olduğunu işim olduğunu düşünmüyor.sadece şimdi değil hep bu haksızlığı yapar. tek söylediğide çık dışarı yada boşalt banyoyu olur.yoğun bir gün yaşadım üzgün sinirli yıkkın korkmuş az önce bi cesetten çivi ayıklamış bir ruhtayım ve arınmak istiyorum. ama hiç bişeyden haberdar olmadığı gibi bundanda habersiz banyoyu kullanmak tek derdi.

yeter artık

havaya zıpladım iki ayağımla kapıyı tekmeleyerek kapattım. kapatırkende ömrümde atmadığım bir çığlık attım.

sonra annem seslendi

deryaa iyi misin?
ses çıkarmadım hala şoktayım
yanıma geldi baş ucuma oturdu iyimisin kızım uykunda çığlık attın biraz önce...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Korkuyorum [Deneme]
Ruhum Akıyor [Deneme]
Neden İntahar [Deneme]
Ona Hayır Dememek İçin [Deneme]
Son İlk [Deneme]
Rüyalar Gerçek mi? [Deneme]


derya çoban kimdir?

beynim, çürümeden evvel kendinden izler bırakmak istedi dünyada

Etkilendiği Yazarlar:
virjinia wolf , murathan mungan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © derya çoban, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.